دوشان ولاهوویچ، ستاره تیم ملی صربستان، از صعود مستقیم این تیم به جام جهانی قطر هیجان زده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی صربستان در کمال ناباوری و با گل لحظات پایانی دوشان تادیچ موفق به شکست 2-1 پرتغال در لیسبون شد؛ موضوعی که باعث شد صرب‌ها بالاتر از یاران کریستیانو رونالدو به شکل مستقیم به جام جهانی قطر صعود کنند و پرتغال در ناامیدی مطلق راهی پلی آف شود.

یکی از مهمترین نقاط قوت تیم ملی صربستان ستاره خط حمله این تیم یعنی دوشان ولاهوویچ بوده است که در دیدار مقابل پرتغال نیز نمایش قابل قبولی داشت. این ستاره 21 ساله مصاحبه ای با سایت رسمی فدراسیون فوتبال صربستان انجام داده و درباره صعود این کشور به جام‌جهانی می گوید: "من نمی توانم برای بازی در جام جهانی صبر کنم. ما می خواهیم به آنجا برویم و یک نتیجه عالی به دست آوریم. ما نشان دادیم که می‌توانیم همه را به چالش بکشیم. مسیر صعود به مسابقات فوق‌العاده بود، ما هیچ چیزی کم نگذاشتیم و شایسته این پاداش بودیم."

ولاهوویچ درباره آینده اش و شایعاتی که پیرامون انتقال او به تیم‌هایی نظیر آرسنال، تاتنهام و یوونتوس وجود دارد، نیز گفت: "من فقط می‌خواهم سخت‌تر کار کنم و عطش زیادی برای پیروزی‌ها و گل‌ها داشته باشم. من بسیار جاه طلب هستم. اگر این کار را بکنم، فکر می کنم در نهایت همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد. حداقل از این که بتوانم کار متفاوتی انجام دهم پشیمان نخواهم شد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر