مهاجم اسبق پرسپولیس که اکنون در دوران پایان فوتبالی‌اش به عنوان معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان کار را دنبال می‌کند، از انگیزه‌های این تیم برای کسب نتیجه مقابل پرسپولیس خبر داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده مهاجم بلندقامت اسبق فوتبال ایران که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، اکنون به عنوان یکی از مدیران باشگاه مس رفسنجان امیدوار است تیمش در جدال این هفته مقابل مدعی قهرمانی فصل به نتیجه مطلوبی دست یابد. علیزاده در این خصوص می‌گوید: تیم شرایط خیلی خوبی دارد و همه بازیکنان شرایط بسیار خوبی را چه از لحاظ روحی و چه از لحاط بدنی برخورداند. همه‌ی بچه‌ها عزم‌شان را جزم کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا در مقابل تیم بزرگ پرسپولیس خوب کار کنیم و نتیجه خوب و قابل قبولی را بگیریم. 

معاون مس رفسنجان ادامه  داد: درست است ما دو باخت را پشت سر گذاشتیم اما مقابل تیم های خوب و با کیفیتی مثل فولاد خوزستان که قهرمان جام حذفی سال گذشته بود و نائب قهرمان لیگ برتر ایران سپاهان در خانه خودشان شکست خوردیم. طبیعی است و باید بگویم هیچ مربی و مسئولی از باخت خوشحال نمی‌شود اما تا به اینجا نتایج بدی را نگرفته‌ایم، مقابل تیم آلومینیوم هم عملکرد خوبی داشته‌ایم با توجه به اینکه تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و فولاد مقابل آلومینیوم شکست خوردند.

علیزاده درباره عملکرد 2 بازیکن عمانی این تیم نیز می‌گوید: ما دو بازیکن تیم ملی عمان و درواقع دو مهره اصلی برانکو را در تیم داریم و بازیکنان باکیفیت و بسیار خوبی هستند اما بازیکنان خارجی هستند و زمان می‌برد تا در تیم جا بیفتند. انشالله در هفته‌های بعد شاهد عملکرد و نتایج بهتری باشیم. در بازی‌های ملی عمان که مقابل چین و ژاپن بود مشاهده کردید که دو مهره کلیدی برانکو بودند و عملکرد بسیار خوبی را  از خود نشان دادند.

بازیکن اسبق پرسپولیس از رویارویی تیمش مقابل این تیم گفت: بعضی تیم ها که مقابل تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند از پیش بازنده هستند ولی در تیم ما چنین چیزی وجود ندارد، ما تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا با امتیاز از بازی خارج شویم و دل هوادارانمان را شاد کنیم. پرسپولیس از شروع فصل عملکرد خیلی خوبی نداشته‌ است اما بعضی تیم ها اسم‌شان هم بزرگ است مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان.

وی ادامه داد: زمانی که وارد لیگ برتر شدیم هدف سه ساله‌ای را برنامه‌ریزی کردیم. سال اول ماندن در لیگ، سال دوم تک رقمی و سال سوم نیم نگاهی به آسیا داشته باشیم چرا که موفقیت نیازمند زیرساخت های قوی است. امسال هدفمان تک رقمی شدن است که از جایگاه اول تا  نهم را شامل می‌شود و همه اعضا تیم تلاش می‌کنند تا بهترین رتبه رابدست آورند.

 


 

تگ های مرتبط

ارسال نظر