باشگاه بارسلونا قصد دارد کریم آدیمی پدیده جدید فوتبال آلمان را همین زمستان جذب کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کریم آدیمی مهاجم جوان باشگاه سالزبورگ این فصل را در شرایط فوق العاده ای آغاز کرده و در 13 بازی ابتدایی فصل در بوندسلیگای اتریش موفق به زدن 11 گل و ارسال یک پاس گل شده است. در 19 بازی در همه رقابت ها نیز او 15 گل زده و دو پاس گل داده است. این عملکرد درخشان باعث شد هانسی فلیک سرمربی جدید ژرمن ها نیز تصمیم به دعوت از کریم آدیمی بگیرد و این بازیکن نیز به خوبی پاسخ این اعتماد را داد.

 

آدیمی در اولین بازی ملی خود برای آلمان موفق به گلزنی برابر مجارستان شد تا خبر از تولد مهاجمی گلزن و فرصت طلب برای فوتبال آلمان بدهد. دو ماه پیش نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد نام این بازیکن 19 ساله در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته است. کریم آدیمی متولد سال 2002 بوده، اما مانند ستاره های جوان بارسلونا مانند پدری و آنسو فاتی راه درخشش را زود آغاز کرده و در این سن و سال حتی در لیگ قهرمانان بازی کرده است.

امروز اسپورت 1 آلمان نیز ادعا کرد که خوان لاپورتا رئیس بارسا چندین دور مذاکره با سران سالزبورگ داشته و قصد دارد همین زمستان با 40 میلیون یورو آدیمی را به خدمت بگیرد.

طبق این گزارش، خرید آدیمی با توصیه ژاوی بوده و پیشنهاد رسمی بارسا به زودی و طی یکی دو هفته پیش رو ارائه خواهد شد تا این بازیکن جوان نخستین نیروی تقویتی ژاوی برای فاز تهاجمی باشد. اسپورت 1 نوشته است که بارسلونا در حال حاضر شانس بیشتری برای جذب کریم آدیمی دارد، بازیکنی که می تواند تمام معادلات را به سود بارسا رقم بزند.

 


 

تگ های مرتبط

ارسال نظر