پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است پرسپولیس با گذشت زمان شرایط بهتری در لیگ برتر پیدا خواهد کرد.

سایت شماره یک:

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برد تیم ملی ایران مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی بیان کرد: بازی خوبی انجام دادیم. ما نیاز به این امتیازات داریم. حتما هم نباید ریسک کنیم و به آب و آتش بزنیم. بازیکنان منطقی بازی کردند و با عملکرد خوب 3 امتیاز را گرفتند. این تیم ملی حتما صعود می‌کند و قطعا پتانسیل آن را دارد که به مرحله دوم جام جهانی هم صعود کند.

او درباره نقش لژیونرها در برد تیم ملی گفت: هیچ زمانی تیم ملی ما اینقدر لژیونر و بازیکنان خوب نداشته است. نیمکت ما هم بسیار باکیفیت است. البته ذات فوتبال ما پتانسیل خوبی دارد. در نسل‌های بعدی هم اینگونه است که بازیکنان زیادی رشد می‌کنند و به اروپا می‌روند. این نشان می‌دهد که زیرساخت‌ها و امکانات را به بازیکنان نمی‌دهیم. حتما باید صبر کنیم تا بازیکنان به اروپا بروند و رشد کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط برای صعود تیم ملی تاکید کرد: روز اول هم گفتم که تیم ما قطعا صعود می‌کند و الان هم تقریبا راه زیادی را رفته‌ایم. وقتی 4 تیم مستقیم صعود می‌کنند، معلوم است تیم ملی ما صعود می‌کند. من خودم در جام جهانی آرژانتین بازی کردم. آن زمان یک تیم از آسیا به جام جهانی می‌رفت و الان 5 تیم شانس جام جهانی رفتن دارند. 

پنجعلی در پایان درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر افزود: پرسپولیس تنها 4 بازی انجام داده است. فوتبال فراز و نشیب زیادی دارد. متاسفانه احساساتی برخورد می‌کنیم. قبلا هم با برانکو در انتهای جدول بودیم اما نایب قهرمان آسیا شدیم. این تیم جابه‌جایی زیاد داشته است. از سوی دیگر تیم از لیگ قهرمانان آسیا آمده و خسته بوده است. آن اتفاقاتی که در فرودگاه قبل از لیگ قهرمانان برای پرسپولیس افتاد واقعا بدنهای بازیکنان را خالی کرد. الان هم شرایط تغییر می‌کند. باید زمان بدهیم تا بازیکنان دوباره به شرایط خوب و هماهنگی برسند و شک ندارم این تیم مدعی قهرمانی است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر