هافبک دفاعی پرسپولیسی تیم ملی برابر سوریه بار دیگر به ترکیب شاگردان دراگان اسکوچیچ بازگشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه را برگزار کرد که دراگان اسکوچیچ برای نخستین بار تصمیم گرفته بود میلاد سرلک را در ترکیب قرار بدهد و در کنار احمد نوراللهی به‌عنوان هافبک‌های دفاعی استفاده کند.

میلاد سرلک که با بازی‌های خوب خود در پرسپولیس به تیم ملی رسید، پس از دو بازی مقابل کامبوج و عراق، در دیدار رفت مرحله انتخابی جام جهانی برابر سوریه به ترکیب اضافه شد، اما یک آسیب دیدگی جدی اجازه نداد این بازیکن تا پایان در زمین بماند و مجبور شد در دقیقه ۳۱ جای خود را به سعید عزت‌اللهی بدهد.

سرلک اکنون در جدال با سوریه بار دیگر فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده و اینبار جانشین احسان حاج صفی در اواسط نیمه دوم شد. کاپیتان تیم ملی که از روی نقطه پنالتی زننده دومین گل ایران لقب گرفته بود، با تصمیم دراگان اسکوچیچ و کادرفنی‌اش تعویض شد و جای خود را به میلاد سرلک داد. 

با حضور میلاد سرلک، نوراللهی و سعید عزت اللهی اکنون تیم ملی قصد دارد از اندوخته دو گله خود برابر حریف محافظت کرده و به شانزدهمین امتیاز خود در این تورنمنت دست یابد تا یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شود. باید دید سرلک که نسبت به دو هافبک تدافعی‌تر ایران فرصت حضور در فاز تهاجمی را بیشتر یافته، قادر خواهد بود در این دقایق شرایط خوبی را دنبال کند یا خیر.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر