رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر نشد در مورد تمدید قرارداد انریکه پاسخی شفاف بدهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه توانست هر طور که شده تیم ملی اسپانیا را به عنوان تیم نخست گروه راهی جام جهانی کند. تا هفته گذشته اسپانیا با قرار داشتن در رده دوم و پشت سر سوئد شانس چندان بالایی برای صعود مستقیم نداشت ولی شکست ناباورانه سوئد در زمین گرجستان این شانس را به اسپانیا داد تا با یک تساوی برابر سوئد هم تیم اول گروه شود. اسپانیا اما دو روز پیش توانست در سویا با یک گل سوئد را شکست دهد و مقتدرانه به جام جهانی راه یابد.

پس از این موفقیت، گمانه زنی ها در مورد تمدید قرارداد با انریکه شروع شده؛ قراردادی که در پایان جام جهانی به اتمام خواهد رسید ولی لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا معتقد است هیچ عجله ای برای این کار ندارد.

او به خبرنگاران گفت:« به نظر من داشتن قرارداد چندان اهمیتی ندارد. تعهدی که به انریکه داریم، واضح و مشخص است. تمدید قرارداد با انریکه الان کمترین نگرانی من است و معتقدم آینده به خوبی جوابگو خواهد بود. الان زمان خوشحالی بابت صعود است و به این تیم و بازیکنان و کادر فنی اش افتخار می کنم. آنها مایه غرور یک ملت هستند.»

روبیالس ادامه داد:« با مولینا(مدیر فنی تیم ملی) و انریکه در مورد آینده صحبت خواهیم کرد ولی گفتم که الان باید از این صعود لذت برد. شرایط خوب است و فردای جام جهانی در مورد آینده حرف خواهیم زد. این موضوع باعث نگرانی ما نیست و از حالا باید روی این تمرکز کنیم که بهترین امکانات را برای تیم ملی مهیا کنیم که بتواند درخشش لازم را در قطر داشته باشد.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر