رئال مادرید از ایده ارائه پیشنهاد برای کیلیان امباپه در زمستان منصرف شده و قصد ایجاد تنش با پی اس جی را ندارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، امباپه آخرین فصل حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و در صورت عدم تمدید می تواند در ژانویه به شکل آزاد با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود. همچنین او در مصاحبه چندی پیش خود تایید کرد که در تابستان درخواست خروج خود را به سران PSG ارائه داده بود. امباپه در این مصاحبه تاکید کرد که تنها به خاطر حضور در رئال مادرید خواهان جدایی از پاری‌سن ژرمن بوده است.

 

طبق ادعای هفته گذشته مارکا، سران رئال کاملا مطمئنند که پروسه جذب امباپه در مسیر درستی قرار دارد و خوشبین هستند که ستاره فرانسوی با پی اس جی تمدید نخواهد کرد. آنها روی قول امباپه حساب کرده اند و قصد دارند ژانویه، پیشنهاد جدیدی به پی اس جی ارائه دهند. هدف مشخص است، رئالی ها اطمینان دارند که پی اس جی راضی به از دست دادن امباپه در ژانویه نخواهند شد و از حالا پاسخ منفی پاریسی ها را می دانند ولی ارائه این پیشنهاد، سیگنال جدیدی به امباپه خواهد بود تا او به این اطمینان برسد که رئال روی جذب او همچنان مصر است.

امروز آاس ادعای دیگری مطرح کرد مبنی بر اینکه مسئولان رئال به این نتیجه رسیده اند که ارائه پیشنهاد به پی اس جی در زمستان ایده خوبی نیست و تنش ها را بیشتر خواهد کرد. رئال اطمینان دارد که امباپه تمدید نخواهد کرد و از اول جولای در دسترس خواهد بود. انها قصد دارند با خود امباپه  توافق را در ژانویه نهایی کنند و سپس با اتمام رسمی قرارداد بازیکن، خبر انتقال او را اعلام کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر