حقوق دریافتی کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد باعث شده پرداختی این باشگاه افزایش قابل توجهی داشته باشد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که کریستیانو رونالدو بعد از سه فصل حضور در یوونتوس این تیم را ترک کرد و راهی اولدترافورد شد. حالا بر اساس گزارشی که میرر منتشر کرده فوق ستاره پرتغالی به تنهایی دستمزد پرداختی در منچستریونایتد را 20 درصد افزایش یافته که عدد قابل توجهی محسوب می شود.

طبق گزارش روزنامه میرر سی‌آر سون 550 هزار پوند در هفته درآمد دارد و او تا حد زیادی مسئول افزایش پرداختی های باشگاه به حساب می آید. با آمدن او، رافائل واران، جیدون سانچو و تام هیتون، دستمزد پرداختی منچستریونایتد تقریباً 1.3 میلیون پوند در هفته افزایش یافت. این افزایش 23.1 درصدی نسبت به مبلغی است که باشگاه در این زمان در سال گذشته پرداخت می کرد.

رونالدو اکنون با انتقال به منچستریونایتد در تابستان به پر درآمد ترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شده است. با این‌حال فوق ستاره پرتغالی چه در زمین و چه در خارج از آن توانسته این حقوق بالا را توجیه کند زیرا او طی 12 مسابقه این فصل در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا موفق شده 9 گل برای شیاطین سرخ به ثمر برساند تا نشان دهد که در 36 سالگی همچنان یکی از بهترین و آماده ترین ستاره های حال حاضر فوتبال دنیا محسوب می شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر