سرمربی تیم آلومینیوم معتقد است که تیم ملی تا این لحظه بهترین نتایج ممکن را کسب کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، رسول خطیبی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی  و جام ملت های آسیا را دارد، بخشی از صحبت های خود را به حمایت از تیم ملی فعلی اختصاص داده و خواستار این شد که برای این تیم و سرمربی اش آرامش ایجاد شود.

خطیبی در مورد اسکوچیچ، تیم ملی و نتایج آن گفت: من فکر می کنم تیم ملی تا الان بهترین نتایج را گرفته و اصلا نباید انتقاد کنیم. اگر هم انتقاد می کنیم بهتر است تخریبی نباشد. تا این جای کار بهترین کارایی داشتیم و قطعا به جام جهانی صعود می کنیم.

او با تاکید بر اینکه نباید کار را به حاشیه برده و تیم ملی را به دردسر بیاندازیم گفت: گاها شیطنت هایی می شود که به نظر من درست نیست. باید از تیم ملی حمایت کنیم تا سرمربی تیم ملی برنامه هایش را جلو ببرد. اگر در آرامش باشد قطعا بهتر تصمیم می گیرد.

مهاجم سابق تیم ملی ایران با اشاره به این موضوع که قضیه طارمی حل شدنی است گفت: مهدی طارمی بهترین عملکرد را داشته و این مساله به صورت درون خانوادگی حل می شود. مهدی طارمی در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان جهان است. هم تیم ملی به طارمی و هم طارمی به تیم ملی نیاز دارد و ان‌شاالله به تیم ملی بر می گردد. نباید زیاد بزرگ کنیم این موضوع را و کار را به حاشیه ببریم. باید این مشکل را حل کنیم تا بتوانیم با برنامه ریزی برای آینده پیش برویم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر