جواد منافی معتقد است عملکرد اسکوچیچ خوب بوده اما باید نگاه بالاتری داشته باشیم و خود را برای بازی‌های بسیار سخت در جام جهانی آماده کنیم.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، جواد منافی بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی در خصوص بازی ایران مقابل سوریه گفت: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان و تماشاگران بدون استرس بازی را تماشا کردند. شرایط خوب بود و توانستیم خوب بازی کنیم و خیلی راحت به گل رسیدیم و توانستیم تعداد گل را اضافه کنیم. بازیکنان شرایط خوبی داشتند و خوب توانستند توپ را به گردش درآورند. لیاقت برد را داشتیم و بازیکنان در خط دفاع، هافبک و فوروارد بازی خوبی ارائه دادند و یکی از بازی‌های خوبی بود که از تیم ملی دیدیم.

او درباره بازی‌های باقی‌مانده بیان کرد: چهار بازی باقی مانده و یک بازی را ببریم صعودمان قطعی است و فکر می‌کنم چنین اتفاقی خواهد افتاد و می‌توانیم تیم عراق را در تهران شکست بدهیم چون امسال شرایط عراق نرمال نیست اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. بیشتر راه را رفته‌ایم و چیزی به جام جهانی باقی نمانده است. می‌شود که در هر سه بازی در آزادی برنده شویم.

منافی درباره‌ی عملکرد بازیکنان گفت: در این بازی بازیکنان خوبی داشتیم و بازیکنان همگی خوب بازی کردند اما من سردار آزمون را بسیار تاثیر گذار و خوب دیدم. وحید امیری هم در این دو بازی یکی از مهره‌های کلیدی تیم و بود که هر بازی عالی ظاهر می‌شود. امیری در هر پستی که بازی می‌کند تاثیر گذار است. 

او ادامه داد: شرایط تیم خوب بود و تمام بازیکنان آرامش، انگیزه و اعتماد به نفس را داشتند. خیلی راحت و بابرنامه توانستیم برنده باشیم. گل سوم که توسط قلی زاده به ثمر رسید بسیار تکنیکی و عالی بود. بازی به همه چسبید و همگی بدون استرس بازی را تماشا کردند.

جواد منافی درخصوص بازی عابدزاده بیان کرد: وجود چند دروازه بان خیلی خوب می‌تواند به تیم ملی کمک کند. امیر در این چند سال پیشرفت خیلی خوبی داشته و بازی‌های خیلی خوبی انجام داده و لیاقتش را دارد که دروازه‌بان تیم ملی باشد. او در اسپانیا هم بسیار خوب بازی می‌کند. حضور چند دروازه‌بان خوب می تواند انگیزه برای بقیه گلرها باشد و کار ارزشمندی بود. در چند بازی بعدی که صعود‌مان قطعی شده می‌توان از بقیه بازیکنان هم استفاده کرد.

منافی در ادامه درباره‌ی عملکرد اسکوچیچ و برد دوازدهمش گفت: هیچ حرفی در مورد عملکرد او باقی نمی‌ماند. زمانی که در سیزده بازی بدون باخت و فقط با یک مساوی بازی‌ها را بردیم یعنی عملکرد بسیار عالی داشته است؛ اما باید بالا نگاه کرد و بازی‌های جام جهانی را از این بازی‌ها مستثنی می‌بینیم. در جام جهانی مقابل تیم‌هایی مثل لبنان و سوریه بازی نخواهیم کرد بلکه در مقابل یک تیم‌ خوب اروپایی و آمریکای جنوبی بازی می‌کنیم و بازی ها به مراتب سخت تر خواهد بود. باید با تدارکات بهتر و برنامه ریزی دقیق‌تر به پیش برویم. اسکوچیچ خوب نتیجه می‌گیرد و باید دید که شرایط چگونه به پیش می‌رود.

او در پایان صحبت‌هایش درباره‌ی ضعف‌هایی که در  تیم ملی وجود دارد توضیح داد: مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود و شرایط تیم بهتر شود. امکانات بهتر شود و همه چیز برای جام جهانی آماده شود. هنوز اشتباهاتی وجود دارد و مشکلاتی در انتقال توپ وجود دارد و انتقال توپ از خط هافبک به فوروارد دیر صورت می‌گیرد و در خط دفاعی خیلی باز بازی می‌کنیم. این مشکلات باید برطرف شود. امیدواریم مشکلاتی که در خط دفاع و خط فوروارد وجود دارد برطرف شود تا بتوانیم در جام جهانی عیار خودمان را نشان دهیم. وقتی مقابل کره جنوبی قرار گرفتیم عیار ما مشخص شد و دیدیم که مشکلاتی وجود دارد و باید این مشکلات برطرف شود. امیدوارم صعود قطعی شود و بتوانیم در جام جهانی هم از مرحله خودمان هم صعود کنیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر