بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی پل پوگبا ریکاوری مصدومیت خود را در کشور امارات و شهر دبی پشت سر خواهد گذاشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا دیگر در سال 2021 برای منچستر یونایتد به میدان نخواهد رفت چراکه این بازیکن در تمرینات تیم ملی فرانسه دچار آسیب دیدگی عضلانی شد و باید این مصدومیت خود را ریکاوری کند. پوگبا اما نه در کشورش بهبود می یابد و نه در انگلیس تمرین خواهد کرد؛ او این کار را در امارات انجام خواهد داد. این خبر توسط مطبوعات انگلیسی منتشر شده که نشان می دهد پوگبا با یک مربی به دبی سفر کرده است تا ریکاوری اش را در آنجا انجام دهد.

منچستریونایتد در ابتدای این فصل بهترین نسخه پل پوگبا را در اختیار داشت چرا که این بازیکن در چهار بازی ابتدایی این فصل آمار خیره کننده هفت پاس گل را از خود به ثبت رساند. با این حال، از آن زمان تاکنون، او فراز و نشیب هایی داشته که با اخراج در جریان باخت 5-0 مقابل لیورپول در اولدترافورد به اوج خود رسیده است.

 

یونایتد در حالی این بازیکن را به دبی فرستاد تا برای مقطع مهم فصل به آمادگی کامل برسد که همچنان آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام است. او ماه‌های پایانی قرارداد خود را با شیاطین سرخ پشت سر می گذارد و مدیر برنامه‌های او یعنی مینو رایولا درباره این ستاره فرانسوی گفت: "دسامبر ماه رویاهاست و من نمی توانم مانع رویاپردازی ها شوم، اما بهتر است الان در مورد پل صحبت وگمانه زنی نکنیم.  برخی از بازیکنان سابق منچستریونایتد مرتب در مورد من و پل صحبت  می کنند، انگار کار دیگری برای انجام دادن ندارند. هنوز خیلی زود است که در مورد قرارداد پل پوگبا با یونایتد صحبت کنیم. باید ببینیم چه خواهد شد اما من نمی توانم مانع رویاپردازی دیگران شوم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر