کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد تیم ملی باکیفیت بالا بازی می‌کند و شرایط خیلی خوبی دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی درباره برد تیم ملی مقابل سوریه و هموار شدن راه صعود به جام جهانی قطر بیان کرد: تیم ما بازی را خوب مدیریت کرد. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم. فکر می‌کنم در کل بازی تنها 2 موقعیت به سوریه دادیم. در مجموع تیم ملی ایران بازی درخشانی انجام داد. تغییرات انجام شده بسیار موفق بود و شکل بازی مان را تغییر داد.

او درباره کیفیت بازی تیم ملی گفت: هیچ بحثی راجع‌به کیفیت تیم ملی و تفاوت شان با بقیه تیم های گروه نمی‌شود  کرد. خوشبختانه شرایط و کیفیت بازی خوب است. امیدوارم این روند برای تیم ملی ادامه داشته باشد. بچه ها می‌توانند خیلی زود صعودی سریع به جام جهانی داشته باشند.

این کارشناس فوتبال درباره عملکرد اسکوچیچ تاکید کرد: شما آدمی را بالای سر تیم ملی گذاشته اید که از 13 بازی 12 بازی را برده است. او باید چه کار کند؟ این در حد معجزه است. 

افاضلی درباره موقعیت هایی که سوریه در بازی دیروز به دست آورد، خاطرنشان کرد: وقتی شما تهاجمی بازی می‌کنید به تیم حریف هم موقعیت می‌دهید. این جزو شرایط فوتبال است.

او درباره نبود مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی گفت: به نظرم جای خالی مهدی طارمی حس نشد. امیدوارم مشکل او حل شود. طارمی جزو سرمایه‌های فوتبال ما است. با این حال فوتبال اصول دارد. طارمی هرچند بازیکن بزرگی است اما یک بازیکن است و باید حد و اندازه هایش را بداند. او اشتباهی کرده و انشاالله حل می‌شود و مهدی به تیم ملی برمی‌گردد. تیم ملی ما اما به فرد وابسته نیست و این کیفیت را در شرایط مختلف حفظ می‌کند.

افاضلی درباره بازی کردن امیر عابدزاده تاکید کرد: امیر عابدزاده در تیم ملی امید شاگرد من بود. خیلی سال است او را می‌شناسم. کیفیت بالایی داردو جزو بازیکنانی است که استحقاق بازی کردن در تیم ملی را دارد. ما به غیر از او یک گلر دیگر یعنی پیام نیازمند داریم که خیلی خوب است. در لیگ هم دروازه بان های خوبی داریم اما آنقدر در این پست شرایط خوب است هنوز شانس به آنها نرسیده است.  بیرانوند هم گلر باتجربه و خوبی است. سال‌ها است از دروازه مان حراست می‌کند. او باید در باشگاهش بیشتر بازی کند ودر شرایط بازی باشد.  عابدزاده بازی با پای خوبی دارد و می‌تواند جزوی از تیم باشد. این موضوع در فوتبال مدرن امروز مزیت مهمی است.

او در پایان درباره عملکرد خوب وحید امیری افزود: وحید امیری خیلی خوب بازی کرد. او عملکردش فوق العاده بود. یکی از بزرگ ترین کیفیت هایش این است که در پست های مختلف می‌تواند بازی کند و کیفیتش هم افت نمی‌کند. امیری در چند پست می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد وبه نظرم یکی از ابزار مهم تیم ملی است. بودن وحید امیری با این شرایط یک موهبت برای تیم ملی ایران است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر