بعد از سه هفته ناکامی در کسب پیروزی، رایکا بابل توانست هفته ششم را با برد به پایان برساند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تقابل رایکا بابل و آرمان گهر سیرجان یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته ششم لیگ یک به شمار می‌رفت، چرا که شاگردان قاسم شهبا در آرمان‌گهر بعد از دو پیروزی متوالی مقابل استقلال خوزستان و ویستا توربین به دنبال هت‌تریک در پیروزی و رسیدن به صدر جدول بودند و از آن سو، شاگردان پیروز قربانی در رایکا بعد از سه بازی پیاپی در رسیدن به 3 امتیاز، برای کسب پیروزی در مسابقه خانگی به میدان آمدند.

شاگردان قربانی بازی را تهاجمی آغاز کردند و بعد از چند حمله نافرجام، سرانجام رضا عبدی روی ارسال از سمت چپ رضا نبی‌زاده توانست با ضربه‌ای بی‌نقص و تماشایی توپ را به تور دروازه آرمان گهر بچسباند تا بعد از 5 هفته دروازه آرمان‌گهر باز شود؛ مهاجم سابق تراکتور با گلی که به ثمر رساند توانست خود را به صدر جدول گلزنان لیگ یک برساند.

بعد از گلی که رایکایی‌ها در دقیقه 18 به ثمر رساندند، سیرجانی‌ها از لاک دفاعی خارج شدند و به دنبال جبران نتیجه بودند اما حملات آن‌ها بی‌ثمر بود و بازی در نیمه نخست با برتری یک گله رایکا بابل به پایان رسید.

در نیمه دوم، آرمان‌گهر بازی را تهاجمی‌تر آغاز کرد اما شاگردان پیروز قربانی به خوبی توانستند از اندوخته یک گله خود دفاع کنند؛ حتی آرمان‌گهری‌ها تیرک دروازه رایکا را هم به لرزه در آوردند اما در تبدیل توپ به گل ناکام بودند و در مقابل چند فرصت گلزنی نصیب شاگردان قربانی شد که ضربات آن‌ها هم راهی به چارچوب دروازه حریف نداشت تا در نهایت بازی با همان تک گل نیمه نخست رضا عبدی خاتمه پیدا کند.

با نتیجه امروز، رایکا بابل به نهمین امتیاز خود در فصل جدید لیگ یک دست پیدا کرد و به نیمه بالایی جدول صعود کرد و سوی دیگر میدان، آرمان‌گهر که شانس صدرنشینی داشت با شکست بیرون از خانه مقابل رایکا، 10 امتیازی باقی بماند و جایگاه پنجم جدول را از دست داد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر