به نظر نمی رسد بارسلونا حداقل در انتقالات زمستانی شانس بالایی برای جذب رحیم استرلینگ داشته باشد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به یک نیمکت نشین محض منچسترسیتی تبدیل شده و این ستاره انگلیسی دیگر اولویت پپ گواردیولا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سیتیزن ها محسوب نمی شود.

همین نیمکت‌نشینی های پیاپی رحیم استرلینگ باعث نارضایتی این بازیکن شده و گفته می‌شود که او خواهان جدایی از منچستر سیتی در نقل و انتقالات ژانویه یا تابستان پیش رو است. 

 منچسترسیتی در فصل تابستان دست به خرید بزرگی زد و با پرداخت 100 میلیون پوند موفق به جذب جک گریلیش، ستاره 25 ساله و تکنیکی آستون ویلا شد. از بدو ورود این بازیکن، جایگاه رحیم استرلینگ در سمت چپ خط حمله سیتیزن ها به مخاطره افتاده و او بسیاری از مسابقات تیمش را از روی نیمکت تماشا کرده است. نشریه تایمز اخیرا با انتشار گزارشی خبر از ابراز تمایل رحیم استرلینگ به جدایی از سیتی در ماه ژانویه و انتقال به بارسلونا داد اما موندودپورتیوو امروز نوشت که انتقال استرلینگ به سادگی میسر نخواهد بود.

استرلینگ تا 2023 با سیتی قرارداد دارد و پپ گواردیولا علی رغم اینکه چندین بار گفته است که این بازیکن اگر قصد جدایی دارد، مانعش نخواهند شد، مخالف جدی جدایی او محسوب می شود.

مهمتر از همه اما شرایط بارسا از لحاظ فرپلی مالی است. ژاوی به شدت علاقه مند به بازی استرلینگ است اما برای جذب این بازیکن حتما یکی از بازیکنان بزرگ بارسا که دستمزد بالایی هم دریافت می کند، باید راهی تیمی دیگر شود که این خود مانع بزرگی در راه جذب ستاره انگلیسی است.

در حال حاضر و با این تفاسیر، شانس انتقال استرلینگ به بارسا را نمی توان بالا ارزیابی کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر