مدافع تیم فولاد خوزستان می‌گوید بازیکنان این تیم با جواد نکونام خو گرفته‌اند و شرایط خوبی برای فولاد رقم می‌خورد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی نجاریان امروز در حاشیه تیم فوتبال فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در چند روزی که آقای نکونام مجدداً به تیم خودش بازگشته است. توانسته‌ایم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و تقریباً توانسته‌ایم ناکامی های چهار هفته ابتدایی لیگ را فراموش کنیم.

 وی ادامه داد: همیشه آقای نکونام قول بازی خوب و پر تلاش را به مردم و هواداران می دهد و ما نیز همین قول را به مردم خوزستان می دهیم. در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و امیدواریم همراه با سرمربی جدید کارمان را با برد آغاز کنیم وقتی به گذشته برمی گردیم می‌بینیم، در دو سالی که با آقای نکونام کار کردیم، توانستیم دو بار سهمیه آسیایی آسیایی کسب کنیم و قهرمان جام حذفی شویم. به نظرم همه ما با آقای نکونام اُخت شده‌ایم و مطمئن باشید ثمره خوبی برای مردم خوزستان امسال به وجود می‌آید. مردم خوزستان هم بدانند ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا انشاالله آنها را شاد کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز هفته‌های ابتدایی لیگ است، نمی‌توانیم قول دهیم اما با توجه به شرایط دو فصل گذشته که توانستیم قهرمانی را به مردم خوزستان هدیه دهیم، امسال هم مطمئناً نتیجه‌ای کسب خواهیم کرد که تمام کشور درباره فولاد صحبت کنند.

نجاریان درباره نبوده تماشاگران در استادیوم ها نیز گفت: فوتبال برای مردم و تماشاگران آن است. امیدوارم بیماری کرونا هرچه سریعتر برطرف شود تا شاهد حضور تماشاگران در استادیوم‌ها باشیم

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر