صادق درودگر عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید که قرار شده سه کارگزار مجزا بحث تبلیغات محیطی را مدیریت کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال از هفته های گذشته سخت به دنبال دریافت بحث اجرای تبلیغات محیطی بوده است. مصطفی آجورلو مدیرعامل آبی ها در جلسات مختلفی که با مدیران سایر باشگاه ها و مدیران فدراسیون داشت، در پی دریافت مجوز اجرای تبلیغات محیطی بود و به نظر می رسد سرانجام موفق به انجام این کار شده است البته بدین شکل که کارگزار استقلال به صورت مجزا کارهای تبلیغات محیطی این باشگاه را انجام دهد و این امر برای پرسپولیس و سایر تیم ها نیز متفاوت است.

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با ایسنا درباره توافق با کارگزار برای سپردن تبلیغات محیطی لیگ برتر به آن توضیح داد: جلسه بسیار خوبی با نمایندگان پرسپولیس و استقلال و آقای علی‌نژاد داشتیم. همچنین در این جلسه نماینده کارگزار استقلال که آمده بود تمام کارگزارها را در اختیار بگیرد، حضور داشت. نتیجه جلسه این شد که تبلیغات محیطی لیگ برتر به صورت یکپارچه شود و سه شرکت برای تبلیغات محیطی معرفی شود.

درودگر گفت: این سه شرکت قرار است کارهای مربوط به تبلیغات محیطی استقلال، پرسپولیس و باقی باشگاه‌ها را به صورت جداگانه انجام دهند. کارگزار استقلال که مشخص است، پرسپولیس هم قرار است که کارگزار خود را معرفی کند و سازمان لیگ هم به نمایندگی از سایر باشگاه‌ها کار را در اختیار می گیرد. این کار قرار است به صورت همزمان انجام شود. البته باید تاکید کنم که قرار است تضامین لازم برای شروع کار داده شود.

او در پایان بیان کرد: ما علاقه‌مند هستیم که باشگاه‌ها در تمام حوزه‌ها خصوصا حوزه درآمدزایی فعالیت خوبی در ساز و کار قانون داشته باشند. در حال حاضر سازمان لیگ و باشگاه‌ها ارتباط خوبی با یکدیگر دارند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر