بالاخره و پس از گذشت 22 ماه، هواداران توانستند یک بار دیگر وارد استادیوم شوند و دیدار استقلال و نساجی با حضور تماشاگران برگزار می شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تلاش ها برای حضور هواداران در استادیوم بالاخره نتیجه داد. در دیدار استقلال و نساجی از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تماشاگران دو تیم با ظرفیت محدود قادر خواهند پای به استادیوم آزادی تهران گذاشته و دیدار امروز دو تیم را از نزدیک به نظاره بنشینند.

از دو هفته پیش اعلام شده بود که از ابتدای آذر و پس از برگزاری جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا، مجوز حضور تماشاگران در استادیوم ها صادر می شوند و به همین دلیل با چراغ سبز وزارت کشور به وزارت ورزش و همچنین موافقت ستاد کرونا و شورای تأمین، تصمیم بر آن شد تا 5 هزار هوادار بتوانند امروز به شکل آزمایشی و برای دیدار استقلال و نساجی وارد استادیوم شوند.

از روز گذشته خبرهایی مبنی بر حضور هواداران در استادیوم صادر شد اما از صبح امروز وب سایت رسمی سازمان لیگ که برای بلیط فروشی مسابقات فصل گذشته نیز به کار رفته بود، دچار مشکلات عجیبی شد. تا فاصله 3 ساعت تا شروع دیدار استقلال و نساجی، این سامانه در دسترس هواداران نبود اما بالاخره پس از تلاش های صورت گرفته، این وب سایت نیز توانست زمینه فروش بلیط اینترنتی را فراهم کند و حالا هواداران استقلال و نساجی نیز در استادیوم آزادی حاضر هستند تا بازی تیم محبوب خود را از نزدیک مشاهده کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر