دروازه بان کروات پرسپولیس در دومین فرصتی که از سوی یحیی گل محمدی برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورد نیز نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ که بعد از سه هفته نیمکت نشینی در فصل بیست و یکم، بعد از عملکردی که حامد لک برابر آلومینیوم اراک داشت از سوی یحیی گل محمدی به ترکیب رسید و مقابل گل گهر سیرجان اولین بازی خود را به نمایش گذاشت، برابر مس رفسنجان نیز این شانس را به دست آورد که البته بار دیگر در دستیابی به کلین شیت ناکام ماند.

گلر کروات پرسپولیس که پیش از دریافت گل در چند مرحله واکنش‌های مناسبی روی حملات حریف داشت و یکی دو موقعیت نیز از نارنجی‌پوشان گرفته بود، با یک اشتباه باورنکردنی دروازه‌اش را باز شده دید. صحنه‌ای که نه کادرفنی و نه هواداران این تیم انتظار تسلیم شدن بوژیدار رادوشوویچ را نداشتند.

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان روی ضربه ایستگاهی اعلام شده برای تیمش و از فاصله ای نزدیک به 25 متری با شلیک خود دروازه پرسپولیس را باز کرد تا یکی از گل‌های زیبای این هفته را به نام خود کند. بوژیدار که به نظر می رسد به خوبی دیوار دفاعی‌اش را چیده و در منطقه‌ای مناسب به دنبال محافظت از چارچوب دروازه‌اش است اما در این صحنه غافلگیر شد و با برداشتن اشتباهی پای تکیه گاه خود، نتوانست واکنش مناسبی به این ضربه نشان دهد و توپ با اختلافی اندک از دستانش، بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه، به تور چسبید و گل مس رفسنجان به این شکل رقم خورد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر