مهاجم نیجریه‌ای اسبق پرسپولیس علیرغم انگیزه هایی که برابر این تیم با پیراهن مس رفسنجان داشت، در راه گلزنی به رادوشوویچ ناکام ماند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا که بعد از درخشش در پیکان به پرسپولیس پیوسته بود و در کنار مهدی طارمی و علی علیپور خط حمله صاحبنام و قابل توجه این تیم را شکل داده بود، در ادامه با یک انتخاب بزرگ و جنجالی راهی استقلال شد.

هرچند حضور او در استقلال نیز چندان پایدار نبود و بعد از نیم فصل پوشیدن پیراهن آبی‌ها بار دیگر تیم جدیدی را انتخاب کرد و با گل گهر سیرجان در لیگ برتر حاضر شد.

منشا علیرغم موفقیت در مسیر گلزنی در گل گهر سیرجان با توجه به نظر امیر قلعه نویی به کار با این تیم نیز پایان داد و در ادامه مس رفسنجان پنجمین تیم ایرانی او لقب گرفت.

مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان علیرغم انگیزه‌هایی که برابر پرسپولیس داشت و فشاری که روی خط دفاعی سرخپوشان برای دستیابی به هدف خود وارد کرد، در نهایت نتوانست به گل دست یابد و در اواخر نیمه دوم از سوی محمد ربیعی تعویض شد.کار منشا برابر پرسپولیس نیمه کاره ماند

مهاجم نیجریه‌ای اسبق پرسپولیس علیرغم انگیزه هایی که برابر این تیم با پیراهن مس رفسنجان داشت، در راه گلزنی به رادوشوویچ ناکام ماند.

 

مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان علیرغم انگیزه‌هایی که برابر پرسپولیس داشت و فشاری که روی خط دفاعی سرخپوشان برای دستیابی به هدف خود وارد کرد، در نهایت نتوانست به گل دست یابد و در اواخر نیمه دوم از سوی محمد ربیعی تعویض شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر