دروازه بان مس رفسنجان معتقد است پنالتی پرسپولیس به اشتباه اعلام شده و مهاجم حریف روی او خطا کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی‌صوفیانی پس از اینکه در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک برای نخستین بار در این فصل در ترکیب قرار گرفت و دروازه خود را بسته نگه داشت، امروز هم به دنبال ثبت دومین کلین‌شیت فصل برابر پرسپولیس بود ولی در روزی که نمایش خوبی ارائه داد، با یک ضربه پنالتی دروازه‌اش را بازشده دید.

نوشی‌صوفیانی درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: ما امروز نمایش بهتری از پرسپولیس ارائه کردیم و سوار بر بازی بودیم؛ در هر دو نیمه نکاتی که آقای ربیعی گفته بودند توسط بازیکنان انجام شد و عملکرد خوبی در این دیدار داشتیم.

او ادامه داد: به نظرم حداقل حق ما در این بازی مساوی بود ولی معتقدم خیلی شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم. تیم ما نمایش منسجمی داشت و موقعیت‌های گل زیادی هم خلق کرد که اگر خوش‌شانس بودیم و دو توپ ما به تیرک نمی‌خورد و حداقل یکی از آنها به دروازه می‌رفت، الان ۳ امتیاز را گرفته بودیم.

دروازه‌بان مس رفسنجان درباره صحنه منجر به خطا روی عیسی آل‌کثیر و اعلام پنالتی به سود پرسپولیس عنوان کرد: در آن صحنه هیچ خطایی از طرف من اتفاق نیفتاد چون آل‌کثیر پای خود را روی پای من گذاشت، اما متاسفانه تصویر تلویزیونی آنقدر بد بود که واضح نشان نداد بازیکن پرسپولیس روی من خطا کرده یا من روی او.

نوشی‌صوفیانی یادآور شد: اگر آل‌کثیر در همان لحظه حرف راست می‌زد و صحنه را به داور می‌گفت، سرنوشت بازی عوض می‌شد و پرسپولیس می‌باخت، نه اینکه یک امتیاز بگیرد ولی متاسفانه تصویر درستی از آن صحنه نیست.

او اضافه کرد: متاسفانه شنیدم برخی گفته‌اند من بی‌احتیاطی کردم و خطا انجام دادم، اما باور کنید آل‌کثیر پای خود را روی پای من گذاشت و بی‌دلیل امتیاز تیم و کلین‌شیت من از دست رفت؛ هرچند معتقدم باید بخاطر بازی خوب تیم برنده می‌شدیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر