سنگربان استقلال که در اولین دیدار با پیراهن این تیم موفق به کلین شیت شد، می گوید در طول هفته می دانسته که قرار است در ترکیب اصلی حضور یابد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی سنگربان جدید استقلال که در نخستین دیدار با این تیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، در پایان مصاف با نساجی و اینکه حسابی مورد تشویق هواداران قرار گرفته است گفت: تماشاگران خیلی لطف دارند. خیلی خوشحالم در اولین بازی ام برای استقلال آنها حضور داشتند و این حس را توانستیم با آنها تقسیم کنیم. متأسفانه نتوانستیم برنده شویم. امیدوارم در دیدارهای بعدی این بازی زیبا به پیروزی ختم شود

.وی درباره اینکه با سیو دقایق پایانی در تقابل با علی آل کثیر، استقلال را نجات داده است، گفت: لطف خداست. من نمی توانم استقلال را نجات دهم. این تیم آنقدر بزرگ است که به نجات های من ندارد. من خودم امشب لذت بردم و امیدوارم هواداران نیز از بازی زیبایی که انجام دادیم لذت برده باشند.

رضایی در ادامه گفت: من از مدافعین تیم تشکر می کنم. آنها به عنوان یک برادر بزرگتر به من کمک کردند و از لطف آقای مجیدی و آقای غلامپور تشکر می کنم که این چند وقت من را حسابی شرمنده کردند.

سنگربان آبی ها در مورد اینکه چندی پیش شایعات جدایی اش منتفی شد، آیا فکرش را می کرد اینقدر زود به ترکیب اصلی برسد، پاسخ داد: تصورات من کلا کمی فراتر است ولی اتفاقی که افتاد، برای من بزرگ بود. من باید در مرحله اول از آقایان مجیدی و غلامپور تشکر کنم که به من این اعتماد را دادند که می توانم یک کار بزرگی را رقم بزنم. خوشحالم که در استقلال حضور دارم.

وی در پایان درمورد اینکه آیا در طول هفته می دانست که قرار است در ترکیب اصلی قرار بگیرد گفت: بله تا حدودی می دانستم و به آن خیلی فکر کرده بودم. خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد.

سنگربان استقلال که در اولین دیدار با پیراهن این تیم موفق به کلین شیت شد، می گوید در طول هفته می دانسته که قرار است در ترکیب اصلی حضور یابد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر