علیرضا حقیقی، گلر نساجی می‌گوید به هیچ وجه قصد تحریک تماشاگران را نداشته و دلش برای حضور هواداران تنگ شده بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، حقیقی پس از کلین شیت و نمایش خوب برابر استقلال در مورد برخورد شدید ژستد با او گفت: به هرحال فوتبال است و نمی‌شود گفت برخورد نباید پیش بیاید ولی من فکر می‌کنم که مهاجم حریف بد و جفت پا روی پای من آمد و وقتی زمین خوردیم پایش را از پشت آورد که به صورتم بزند و من چیزی نمی‌توانم بگویم.

او در مورد نمایش خوبش و دبل سیو در یک صحنه گفت: شما لطف دارید و خداکمک کرد و در آن صحنه توانستم دو توپ را پشت سر هم بگیرم و تیمم را در بازی نگه دارم. به هرحال وظیفه من است و با احترام به تیم خوب استقلال فکر می‌کنم ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

او در خصوص واکنش تماشاگران استقلال به حضورش و شعارهایی که علیهش بود گفت: ایرادی ندارد و من در تیمی بازی کردم که این چیزها برایم عادی است و ما در مکتب پرسپولیس بزرگ شدیم و این چیزها برای‌مان عادی است‌؛ دل‌مان تنگ شده بود. من هواداران را هیچ تحریکی نکردم و شما جز لبخند و دست زدن اگر چیزی از من دیدید جایزه می‌دهم.

حقیقی در پایان گفت: من همیشه انگیزه این را داشتم که برای تیمم مفید باشم و بحث استقلال و پرسپولیس نیست. خداراشکر امروز سربلند بیرون آمدم. هفته‌های زیادی مانده و یک سیب را بالا بیندازی هزارتا چرخ می‌خورد. انشاالله بتوانیم آخرفصل سربلند باشیم‌.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر