سرمربی تراکتور درباره شرایط حضورش در این تیم و دیدار با سپاهان صحبت کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد بازی با سپاهان، اظهار کرد: تقریبا چهار روز با تیم کار کرده‌ام که واقعا زمان کوتاهی بود. تیم باید برای یک بازی سخت خارج از خانه آماده می‌شد؛ البته تا جایی که ممکن بود، تلاش کرده و فیلم‌هایی از بازی‌های سپاهان نگاه کردم.

او با بیان اینکه امروز از عملکرد بازیکنان و امتیاز کسب شده رضایت دارم، ابراز کرد: تلاش اصلی من آماده کردن تیم از نظر روحی و روانی بود؛ همچنین کار تاکتیکی انجام دادیم تا مقابل تیم خوب و ریشه‌دار سپاهان بازی کنیم.

سرمربی تراکتور در خصوص مشورت با مربیان کروات برای حضور در فوتبال ایران، عنوان کرد: پیش از آمدن من به ایران، چند بار با آقای اسکوچیچ صحبت کردم و ایشان اطلاعات مختصری درخصوص فوتبال ایران به من داد. اکنون نیز از دیدن او در اینجا خوشحال هستم.

سولدو درباره غیبت محمد عباس‌زاده در این دیدار گفت: این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی جزئی، همراه تیم تمرین نکرده بود و نخواستیم با استفاده از او در این بازی، ریسک کنیم، چراکه عباس‌زاده یکی از بازیکنان مهم تراکتور در خط حمله است.

او در مورد احتمال حضور هواداران در ورزشگاه‌ها، ابراز کرد: همه می‌دانند که تراکتور بهترین هواداران را دارد و‌ حضور آنان در ورزشگاه باعث خوشحالی من می‌شود. امیدوارم به ما کمک کنند تا تراکتور را به جایگاه واقعی برسانیم.

سرمربی تراکتور یادآور شد: سپاهان باشگاه سازمان یافته و خوبی است. تعدادی از هموطنان من قبلا در این تیم کار کرده‌اند و در مجموع شرایط میزبانی این تیم خوب بود که امیدوارم سایر تیم‌ها هم، چنین میزبانی داشته باشند. بازی هم خوب و رضایت‌بخش بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر