سرمربی استقلال پس از توقف برابر نساجی، به شدت از قضاوت علیرضا فغانی و نبودن تکنولوژی کمک داور ویدیویی در ایران انتقاد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی پس از تساوی بدون گل برابر نساجی، از عملکرد علیرضا فغانی انتقاد کرد. سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت: نیمه اول چندین موقعیت داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. تیم نساجی هم بازی بسته ای را به نمایش گذاشت. البته آنها نیز موقعیت هایی داشتند ولی در کل بازی زیاد خوبی نبود. ولی ما اگر از فرصت هایمان استفاده می کردیم، می توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی درباره حضور تماشاگران در این بازی نیز گفت: جا دارد از هوادارانمان عذرخواهی کنیم که امروز در استادیوم شاهد گل نبودند. هم خود من و هم سایر بازیکنان از دیدنشان انرژی گرفتیم ولی متأسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم و جا دارد از همه آنها عذرخواهی کنیم. 

سرمربی استقلال درباره اینکه از سبک بازی این تیم انتقاد شده و ادعا می شود آبی ها خوب بازی نمی کنند، پاسخ داد: بله تیم ما امروز خوب بازی نکرد. ولی امیدوارم در بازی آینده بهتر کار کنیم. 

مجیدی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: من صحبتی با مسئولین دارم. جان مادرانتان و جان بچه هایتان VAR را به فوتبال بیاورید. هفته گذشته سر گل سالم ارسلان مطهری که آفساید گرفته شد، 2 امتیاز از دست دادیم. امیدوارم آقای فغانی آنقدر جسارت و شهامت داشته باشد که بابت نگرفتن پنالتی برای ما عذرخواهی کند. دقیقا همین صحنه برای تیم ملی (در بازی با سوریه) اتفاق افتاد و خطای پنالتی گرفتند.

وی ادامه داد: آقای فغانی با چشم هایش این صحنه را دید و پنالتی را نگرفت. البته من برای اینکه تیمم خوب بازی نکرده توجیهی ندارم ولی امیدوارم این اتفاق رخ دهد. الان کشورهای درجه سوم آسیا نیز VAR دارند. از مسئولین خواهش می کنم که لطفا این فناوری را وارد فوتبال ایران کنند.

سرمربی آبی ها درباره اینکه تیم او در بازی های گذشته تغییرات زیادی داشته و چه زمانی به ثبات می رسد، گفت: ما تغییرات زیادی نداشتیم. ما بخاطر اینکه آقای غفوری 3 روز تمرین نکرده بود و سرماخوردگی داشت، از ایشان استفاده نکردیم. 

مجیدی در مورد اینکه آیا از عملکرد کوین یامگا رضایت دارد، پاسخ داد: از جفت مهاجمین تیمم راضی هستم و عملکردشان خوب بوده است و طبیعی است چون وارد کشور و فضای جدیدی شده اند و لیگ جدیدی را تجربه می کنند، به زمان نیاز دارند تا عملکرد خوبشان را به نمایش بگذارند.

وی درباره اینکه چرا در روزهایی که رقبای استقلال مانند پرسپولیس و سپاهان متوقف می شوند، این تیم نیز امتیاز از دست می دهد و آیا در پایان فصل حسرت این فرصت ها را می خورد یا خیر، گفت: اگر داور هفته قبل گل سالم ما را می گرفت و دقیقه 60 بازی دو بر صفر می شد، اکنون شما این سوال را نمی پرسیدید. امروز نیز اگر آقای فغانی دقت می کرد و آن پنالتی را می گرفت و تیم من پیروز میدان می شد، شما این سوال را مطرح نمی کردید.

مجیدی در پایان گفت: توجیهی برای عملکرد بازیکنانم نیست ولی اگر VAR وجود داشت، ما امتیازات کامل را گرفته بودیم. ولی امیدوارم در بازی آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر