عصبانیت هواداران رئال مادرید از گرت بیل، مهاجم این تیم، به اوج خود رسیده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بیل در جریان دیدار آخر تیم ملی ولز برابر بلژیک در مسابقات انتخابی جام جهانی که با تساوی بین دو تیم و صعود ولز به پلی آف به پایان رسید حضور نداشت.

این بازیکن در جریان پیروزی 1-5 برابر بلاروس و انجام صدمین دیدارش با پیراهن تیم ملی ولز مصدوم شد و بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفت تا مدیران و کادر فنی رئال مادرید را بار دیگر ناامید کند.

این بازیکن 32 ساله در هر سه بازی اول این فصل رئال در ترکیب اصلی قرار داشت اما در جریان وقفه دیدارهای ملی مصدوم شد و از آن پس نتوانست برای رئال به میدان برود.

هر سه بازی بیل پس از ماه آگوست تا به حال با پیراهن تیم ملی بوده و حالا تقریبا سه ماه است که این بازیکن هیچ بازی برای تیم کارلو آنچلوتی انجام نداده است.

انتظار می‌رود که این بازیکن حالا بین سه تا چهار هفته بار دیگر از میادین دور باشد و این یعنی بعید است که او تا اواسط دسامبر بتواند بار دیگر در ترکیب رئال مادرید به میدان برود.

پس از این اتفاق بود که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی  روی این موضوع تاکید داشتند که او باید باشگاهش را به تیم ملی کشورش ترجیح بدهد. پیش از این او در سال 2019 پرچمی را پس از یکی از پیروزی‌های تیم ملی ولز بالا گرفته بود که روی آن نوشته شده بود:« ولز. گلف. رئال. به این ترتیب.»

حالا به نظر می‌رسد که صبر هواداران رئال از این بازیکن نیز به سر آمده و گروهی که بیرون از مجموعه تمرینی این تیم گرد هم آمده بودند در هنگام ورود گرت بیل شروع به توهین به این بازیکن کردند.

این بازیکن در حال ورود به والدیباس بود که گروهی چهار نفره از هواداران شروع به فریاد زدن به طرف او کردند. او سپس سرعتش را کم کرد تا از آنها عبور کند اما پاسخی به این چهار نفر نداد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر