مهدی ترابی با یک ضربه مطمئن از روی نقطه پنالتی، دروازه مس را گشود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، توقف سرخپوشان برابر مس رفسنجان پس از آن رقم خورد که مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی موفق شد قفل دروازه داوود نوشی صوفیانی را باز کند. او پس از اینکه برای دقایقی توپ را در دست داشت و تلاش می‌کرد تمرکز خود را حفظ کند، در موقعیت یک در مقابل یک با گلر باتجربه مس رفسنجان، ضربه ای محکم و دقیق به توپ زد تا علی رغم تشخیص درست، نوشی نتواند آن را سیو کند.

این گل بارقه‌های امید را در دل طرفداران و بازیکنانی زنده کرد که پس از شوت استثنایی عقیل کعبی، تصور می‌کردند که برابر تیم قعرنشین جدول بازنده خواهند شد اما ترابی مثل همیشه با اعتماد به نفس پنالتی را تبدیل به گل کرد و به این شکل اولین گل خود در لیگ بیست و یکم را به ثمر رساند.

بعد از گل پرسپولیس حدود 20 دقیقه نمایشی هجومی را ارائه کرد و مهاجمان این تیم فرصتهای بسیار خوبی برای گلزنی داشتند که هیچ یک تبدیل به گل نشد تا گل ترابی زمینه ساز کامبک نشود.

ترابی البته همچنان با انتظارات طرفداران پرسپولیس فاصله جدی دارد. او در فصول گذشته جزو بهترینهای ترکیب سرخپوشان بود و حالا بدون تردید بازگشتش به فرم قبلی، می‌تواند نتایج تیم را هم تحت تاثیر قرار دهد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر