میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش می‌تواند با ارائه بازی بهتر اولین پیروزی‌اش در آنفیلد پس از سال 2012 را کسب کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که آرسنال موفق شد در زمین لیورپول برابر این تیم به پیروزی برسد، آرتتا به عنوان بازیکن در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت.

توپچی‌ها در 9 سپتامبر 2012 موفق شدند با دو گل از لوکاس پودولسکی و سانتی کازورلا برابر لیورپول در آنفیلد پیروز شوند.

در 11 دیداری که از زمان حضور یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول نیز برگزار شده، آرسنال تنها یک بار موفق شد در فصل گذشته با نتیجه 1-2 به برتری برسد.

آرتتا می‌داند که کار سختی را در بازی برابر تیم کلوپ در پیش دارد و در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« بازی در آنفیلد همیشه مثل امتحان است. آنجا ورزشگاهی جذاب برای فوتبال بازی کردن است. هر تیم باید در بهترین شرایطش باشد. ما باید نهایت استانداردهایمان را از نظر احساسی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی بالا ببریم چون اگر این اتفاق رخ ندهد، شکست می‌خوریم. کلوپ و کادرش این باشگاه را به بهترین لحظاتش رسانده‌اند و حفظ این شرایط سخت‌ترین کار است.»

این مربی اسپانیایی درباره پیروزی در آنفیلد پس از مدت‌های طولانی اظهار داشت:« اول از همه باید باور داشته باشید که می‌توانید به آنجا بروید و آنها را شکست دهید. گر کسی چنین روحیه‌ای نداشته باشد نباید این پیراهن را به تن کرده و فردا به آنفیلد برود. و سپس باید از نظر فردی بهتر ظاهر شده و بهترین خودتان باشید. باید بتوانید در لحظه درست ضربه بزنید چون لحظاتی هست که باید از آنها استفاده کرد. سپس به عنوان یک تیم باید ایده‌های بسیار درستی از کاری که در زمین انجام می‌دهید داشته باشید.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر