محمد ربیعی ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در دیدار با پرسپولیس را مشخص کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۶ امروز در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

داوود نوشی‌صوفیانی که پس از سه هفته دوری از ترکیب در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک درون دروازه قرار گرفت و عملکرد خوبی با ثبت یک کلین‌شیت داشت، امروز برابر پرسپولیس بازی می‌کند.

مجید نصیری، شاهین توکلی و عقیل کعبی ۳ مدافع میانی مس رفسنجان در این دیدار هستند که حسن جعفری و یونس اکبرپور روی دست آنها در سمت راست و چپ خط دفاعی بازی می‌کنند.

مهدی کیانی هافبک دفاعی مس رفسنجان است که جلوتر از او سید مهدی حسینی و محسن آذرباد مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند و فراز امامعلی و گادوین منشا نیز دو مهاجم مسی‌ها را تشکیل می‌دهند.

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در بازی امروز نسبت به دیدار اخیرشان برابر آلومینیوم اراک دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرده که حسن جعفری و محسن آذرباد را به جای فرشاد محمدی‌مهر و مهرداد رضایی بازی داده است.

ترکیب مس رفسنجان مقابل پرسپولیس به شرح زیر است:

داوود نوشی‌صوفیانی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، حسن جعفری، یونس اکبرپور، مهدی کیانی، سید مهدی حسینی، محسن آذرباد، فراز امامعلی و گادوین منشا

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر