مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال آلومینیوم از کارشناسان داوری درخواست کرد یک صحنه داوری این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان را مورد بررسی قرار دهند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک روز گذشته موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان شد و توانست با سومین برد خانگی در این فصل، موقتا به صدر جدول صعود کند و روند شکست‌ناپذیری خود را ادامه دهد.

در جریان دیدار روز گذشته این دو تیم، نفت مسجدسلیمان نسبت به پنالتی اعلام شده برای آلومینیوم اراک معترض بود و سرمربی و بازیکنان نفت اعتقاد داشتند مدافع این تیم خارج از محوطه جریمه مرتکب خطا شده و سید وحید کاظمی و کمک اول او به اشتباه تصمیم‌گیری کرده‌اند.

محمد چهرقانی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص مباحث داوری مطرح شده در دیدار دیروز این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: از ابتدای فصل تاکنون آقای خطیبی تاکید داشتند که هیچ‌یک از مربیان و بازیکنان تیم نبایند نسبت به مباحث داوری در جریان مسابقه و پس از پایان بازی اعتراض داشته باشند و حتی خودشان هم بارها در نشست‌های خبری عنوان کرده‌اند که درباره داوری صحبت نمی‌کنم و کارشناسان محترم باید نظرشان را درباره صحنه‌های داوری بدهند.

وی ادامه داد: عدم اعتراض به داوری از سوی مجموعه تیم آلومینیوم طی هفته‌های اخیر مورد توجه نمایندگان محترم فدراسیون فوتبال هم بوده و آنها در جلسات قبل از مسابقه این موضوع اذعان داشته‌اند و مطمئن باشید این اتفاق در بازی‌های آینده نیز ادامه پیدا می‌کند.

 

مدیر رسانه‌ای تیم آلومینیوم با اشاره به اعتراض نفت مسجدسلیمان نسبت به پنالتی اعلام شده در بازی روز گذشته ابراز کرد: تصویر پشت دروازه به دلیل اینکه روی خط طولی محوطه جریمه نبود، به‌طور واضح نشان نمی‌دهد که خطای مدافع نفت روی بازیکن ما در محوطه جریمه اتفاق افتاده یا بیرون بوده، اما دوربین باشگاه روی خط بوده و تصویر بهتری از این برخورد را نشان می‌دهد که ما ویدئوی آن را دراختیار برنامه‌های تلویزیونی و کارشناسان داوری قرار می‌دهیم.

چهرقانی یادآور شد: صحنه قبل از گلی که تیم نفت به ثمر رساند نیز مورد کارشناسی قرار بگیرد چون ما اعتقاد داریم قبل از کرنری که برای نفت اعلام شد، بازیکن شماره ۹۹ این تیم با دست چپ خود محمد علی‌نژاد، بازیکن ما را متوقف کرد و ضربه‌ای به زانوی او زد.

مدیر رسانه‌ای تیم آلومینیوم تاکید کرد: علاوه بر این برخورد، قبل از کرنر منجر به گل تیم نفت، توپ از خط عبور کرده و ما معتقد هستیم باید به سود ما اوت اعلام می‌شد، نه کرنر تیم نفت؛ هرچند در این صحنه هم ما کوچک‌ترین اعتراضی به تیم محترم داوری نداشتیم و از کارشناسان محترم داوری درخواست داریم این صحنه را هم مثل صحنه پنالتی مورد بررسی قرار بدهند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما با حمایت مجموعه کارخانه آلومینیوم و کارگران زحمتکش ایرالکو و پشتیبانی خوبی که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه دارند، توانسته روند رو به رشد و بدون حاشیه‌ای داشته باشد و با درایت آقای خطیبی و کادر فنی تیم و همچنین تلاش بازیکنان هیچ شکستی نداشته باشد و در نیمه دوم سه مسابقه خانگی مقابل فولاد، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان گل‌های برتری را بزند، شایستگی خود را نشان بدهد و دل هواداران عزیزمان را شاد کند که امیدوار هستیم با اینگونه مباحث داوری، نمایش خوب تیم ما زیر سوال نرود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر