آرون رمزدیل، دروازه بان انگلیسی آرسنال نیمه اول دیدار مقابل لیورپول عملکرد درخشانی داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم های لیورپول و آرسنال در حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ جزیره در آنفیلد به مصاف هم رفتند؛ هواداران آرسنال امیدوار بودند که تیم شان در ادامه مسیر رو به رشد خود، نتیجه ای رضایت بخش مقابل لیورپول کسب کند اما شاگردان کلوپ شکست سنگینی را به توپچی های لندن تحمیل کردند.

لیورپول در شبی که آرسنال حرفی برای گفتن نداشت، موفق شد با نتیجه چهار بر صفر این تیم را شکست دهد؛ در شب جهنمی آنفیلد اگر درخشش دروازه بان آرسنال نبود شاید یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ این تیم رقم می خورد.

آرون رمزدیل که پس از درخشش مقابل لسترسیتی به ستاره محبوب هواداران آرسنال تبدیل شده و طی هفته های اخیر نیز نمایشی تحسین برانگیز داشت، امشب با وجود دریافت چهار گل، بهترین بازیکن تیمش بود؛ او بارها با سیوهای زیبای خود راه دروازه آرسنال را به روی مهاجمان آماده حریف بست تا شکست سنگین 4-0، سنگین تر نشود.

دبل سیو رمزدیل مقابل محمد صلاح در کنار سیو یک دستی شوت ژوتا که از چند قدمی زده شد، اوج کار دروازه بان آرسنال در این دیدار بود. این دروازه بان جوان در طول بازی 5 سیو مهم داشت که هر کدام از آنها را می توانیم جلوگیری از یک گل مسلم بدانیم.

در چنین شرایطی، شاهد حمایت هواداران تیم آرسنال از گلر تیم شان بودیم؛ در شبی که کلکسیونی از اشتباهات را در بازی توپچی ها شاهد بودیم، رمزدیل روی چهار گل دریافتی کمترین اشتباه ممکن را داشت و هشتگ تحسین و حمایت هواداران آرسنال از او جزو ترندهای فوتبال جزیره در این شب عجیب برای شاگردان آرتتا به شمار می رود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر