یوونتوس موفق شد در خانه لاتزیو با دو گل این تیم را مغلوب کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در هفته های پیش از تعطیلات بازی های ملی نتایج پرفراز و نشیبی گرفته بود، امشب با دو گل لئوناردو بونوچی از روی نقطه پنالتی به سه امتیاز ارزشمند در خانه لاتزیو دست یافت.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی  ارسال یک موقعیت ایستگاهی فرصت داشت به گل اول مسابقه دست یابد، اما ضربه سر آلوارو موراتا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 22 و با متوقف شدن موراتا در محوطه جریمه لاتزیو بود که یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد. لئوناردو بونچی پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای دقیق به گوشه سمت راست موفق شد گل اول یوونتوس را وارد دروازه لاتزیو کند.

دقایقی بعد لاتزیو در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شده و می توانست به گل تساوی دست پیدا کند، اما ضربه سرگی میلینکوویچ ساویچ بعد از برخورد به مدافع لاتزیو به بیرون رفت.

در دقیقه 43 و روی ارسال خوب خوان کوادرادو بود که یوونتوس فاصله تا زدن گل دوم خود نداشت، اما ضربه آکروباتیک آلوارو موراتا دقیق نبود و با فاصله کمی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و یوونتوس با همان یک گل برتری راهی رختکن شد.

بیانکونری نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی این دژان کولوسفسکی بود که با حرکت از سمت راست فرصت داشت گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او با عکس العمل ریبا همراه شد.

در ادامه یوونتوس جریان بازی را به خوبی کنترل کرده و اجازه خلق حتی یک موقعیت هم به لاتزیو نداد تا جریان مسابقه در میانه میدان دنبال شود. در دقیقه 80 این بار یوونتوس با متوقف شدن فدریکو کیه زا صاحب یک ضربه پنالتی دیگر هم شد. باز هم لئوناردو بونوچی پشت توپ قرار گرفته و با فریب دادن رینا دروازه لاتزیو را باز کرد.

در دقایق پایانی رینا ضربه کیه زا به شکلی تماشایی مهار کرد و در نهایت یوونتوس با دو پنالتی لئوناردو بونوچی موفق به غلبه بر لاتزیو شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر