آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر و کنونی تاتنهام، معتقد است که جدایی کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو از سری‌ اصلا برای این لیگ خوب نیست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل گذشته با آنتونیو کونته به مقام قهرمانی رقابت های سری‌آ دست یافت و بالاخره به سلطه یک دهه‌ای یوونتوس پایان داد. با این حال مشکلات مالی باعث شد که کونته تصمیم به جدایی از اینتر بگیرد. این پایان کار نبود و پس از سرمربی ایتالیایی دو ستاره کلیدی نراتزوری یعنی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی نیز از این تیم جدا شدند.

به جز لوکاکو، کریستیانو رونالدو نیز در تابستان از فوتبال ایتالیا به لیگ برتر انگلیس کوچ کرد؛ موضوعی که باعث شده بسیاری معتقد باشند که حالا فوتبال ایتالیا با بحران حضور ستاره ها روبرو شده است. آنتونیو کونته در این باره گفت: "من فکر نمی‌کردم زمان حضورم در اینتر به این زودی ها تمام شود. نقل و انتقالات رونالدو و لوکاکو متفاوت بود اما وقتی به عنوان یک قهرمان فرصت حضور در لیگ برتر را دارید نه گفتن دشوار می شود. مطمئناً خروج رونالدو و لوکاکو فوتبال ایتالیا را فقیر و خالی تر خواهد کرد."

کونته همچنین درباره دستاورد بزرگی که با اینتر داشت یعنی فتح اسکودتو نیز گفت: "با گذشت زمان، مردم اهمیت عنوانی که من در اینتر پس از دو سال کار خارق العاده به دست آوردم، را درک خواهند کرد. ما سلطه یوونتوس را از بین بردیم و این کار سختی بود که با شادی حاصل از قهرمانی به پایان رسید. اما همچنین ناامیدی از تغییر برنامه ها که به جدایی از اینتر منجر شد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر