هافبک نساجی معتقد است موقعیت‌های تیمش جدی‌تر از استقلال بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی درباره تساوی نساجی مقابل استقلال گفت: گرفتن یک امتیاز در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی ارزشمند است، اما تیم ما فقط به دنبال پیروزی بود و می‌دانستیم که می‌توانیم برنده شویم، اما در روزی که بهتر از استقلال کار کردیم، متاسفانه به برتری نرسیدیم ولی همین که نباختیم، اتفاق خوبی است.

او به نمایش هجومی تیمش مقابل استقلال اشاره کرد و افزود: به نظرم تیم ما موقعیت‌های خطرناک‌تری نسبت به استقلال داشت و حملات ما جدی‌تر بود که اگر خوش‌شانس بودیم و کمی دقت می‌کردیم، الان سه امتیاز را گرفته بودیم ولی با این حال از نتیجه به دست آمده  خیلی هم ناراضی نیستیم.

هافبک مازندرانی نساجی که پس از دو فصل بازی در گل‌گهر و سایپا تصمیم به بازگشت دوباره به جمع قائم‌شهری‌ها گرفت و نخستین بازی خود را مقابل استقلال انجام داد، در خصوص اضافه شدن به خط میانی این تیم ابراز کرد: خیلی خوشحال هستم که دوباره با پیراهن نساجی بازی کردم و واقعا از این اتفاق لذت می‌برم. از اعتماد آقا ساکت تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم نمایش خوبی داشته باشم و بتوانم به تیم بزرگ نساجی کمک کنم.

 

عبدی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی ابراز کرد: اینکه سه، چهار ساعت مانده به شروع بازی ورود را آزاد کردند، قشنگ نبود. اگر شب قبل از مسابقه این اطلاع‌رسانی را انجام می‌دادند، مطمئن باشید ما تماشاگران زیادی در ورزشگاه آزادی داشتیم ولی همان تعداد هوادار ما نیز کار را درآوردند و تا پایان مسابقه تیم را تشویق کردند. البته مشکلی نیست و در بازی برگشت تماشاگران ما را در قائم‌شهر می‌بینید!عبدی: خطرناک‌تر از استقلال بودیم

عبدی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی ابراز کرد: اینکه سه، چهار ساعت مانده به شروع بازی ورود را آزاد کردند، قشنگ نبود. اگر شب قبل از مسابقه این اطلاع‌رسانی را انجام می‌دادند، مطمئن باشید ما تماشاگران زیادی در ورزشگاه آزادی داشتیم ولی همان تعداد هوادار ما نیز کار را درآوردند و تا پایان مسابقه تیم را تشویق کردند. البته مشکلی نیست و در بازی برگشت تماشاگران ما را در قائم‌شهر می‌بینید!

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر