وینگر چپ آلومینیوم می‌گوید تیمش بدون توجه به نام حریفان، به دنبال انجام فوتبال زیبا و کسب نتیجه است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی‌نژاد یکی از نفرات موثر آلومینیوم در طول هفته‌های اخیر بوده است. این وینگر تکنیکی اراکی‌ها که دو پاس گل مقابل فولاد و پرسپولیس داده در خصوص شرایط تیمش گفت: شروع بسیار خوبی داشتیم و فراتر از انتظار ظاهر شدیم؛ البته باید به این نکته اشاره کنم که این مزد تمرینات سخت پیش فصل است که اینگونه آماده وارد مسابقات شدیم و شروع موفقی داشتیم.

او در مورد صدرنشینی تیمش در پایان هفته پنجم تاکید کرد: تیم یکدست و همدلی داریم و این موجب شده در یک فضای کاملا مثبت بهترین عملکرد فردی را برای موفقیت تیم به کار بگیریم. در جمع تیم‌های بزرگ و متمول، حضور در صدر یک اتفاق مهم برای آلومینیوم است و خیلی خوشحالم که جزئی از تیمی هستم تا برای اولین بار در تاریخ باشگاه، صدرنشینی در لیگ برتر به دست آمده است.

وینگر آلومینیوم با اشاره به اینکه تیمش رفته رفته به تیمی دوست داشتنی در فوتبال ایران تبدیل می شود گفت: تیم ما بدون توجه به نام حریفان همواره به دنبال ارائه یک فوتبال زیباست و همین باعث شده تا نه تنها در اراک، بلکه در شهرهای دیگر هم خیلی‌ها تیم ما را دوست داشته باشند. با همین روند اگر پیش برویم قطعا می‌توانیم به خودمان را به عنوان یکی از تیم‌های محبوب این فصل فوتبال ایران معرفی کنیم.

علی‌نژاد در مورد عملکرد خود تا این جای فصل ابراز کرد: به‌عنوان یک بازیکن باید بتوانم رضایت کادر فنی را جلب کنم و تمام تلاشم این است که بتوانم در پازل تاکتیکی آقای خطیبی یک مهره موثر باشم. تا اینجای کار فکر می کنم عملکرد قابل قبولی داشتم و تلاش می کنم که روز به روز هم بهتر شوم.

هافبک چپ آلومینیوم یادآور شد: از آقای خطیبی بخاطر اعتماد دوباره‌ای که به من داشت و فرصت بازی داد، ممنون هستم. مطمئن باشید جواب اعتمادشان را می‌دهم و روز به روز بهتر کار می‌کنم تا به هدفم که سربلندی آلومینیوم و پوشیدن پیراهن تیم ملی است، برسم.

او در مورد بازی این هفته مقابل هوادار و این که تا چه زمانی این روند خوب اراکی ها ادامه خواهد یافت گفت: ما در هفته پنجم با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان نشان دادیم تا آخرین لحظه برای برد می جنگیم و اگر همین روحیه را تا پایان فصل داشته باشیم، روزهای خوبمان گذرا نخواهد بود. بازی با هوادار هم هیچ فرقی با دیدارهای پرسپولیس و فولاد ندارد؛ در مقابل این تیم ها از جان مایه گذاشتیم و پیروز شدیم، در این بازی هم با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا هر سه امتیاز را کسب کنیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر