بازیکن عراقی تیم نفت مسجدسلیمان معتقد است که برخی از بازیکنان لیاقت حضور در تیم ملی کشورش را ندارند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کرار جاسم بازیکن سابق تیم ملی عراق با ابراز تاسف از وضعیت فعلی تیم ملی کشورش، گفت که عراق یکی از کشورهای دارای « تاریخ و افتخار» به یک «تیم معمولی» تبدیل شده است.

کرار جاسم در گفتگو با خبرگزاری شفق نیوز عراق گفت: تیم ملی عراق در سال های گذشته در همه زمینه ها عملکرد چشمگیری داشت. حتی وقتی قبل از انجام هر مسابقه ای تمرینات خود را انجام می داد، حریف را شگفت زده می کرد. در حالی که امروز عراق را تیمی می بینیم که شخصیت یک تیم قدرتمند را ندارد.

بازیکن نفت مسجدسلیمان دلیل این افت را «دعوت کردن بازیکنان از لیگ عراق» عنوان کرد و این موضوع را «اشتباهی بزرگ» خواند. وی تصریح کرد: برخی افراد لیاقت حضور در تیم ملی را ندارند، به ویژه اینکه بازیکنان دیگری وجود دارند که در تیم های خود تاثیرگذار هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه او بازیکن را مقصر ناکامی نمی داند، بلکه بازیکن در معرض خطا، مصدومیت و محرومیت است، خاطرنشان کرد: مشکل تیم با بازیکنان نیست، بلکه با کسانی است که آنها را احضار کرده اند. آنها از لیگ فاصله زیادی دارند.

جاسم معتقد بود: خارج‌نشین‌ها به‌عنوان یک مکمل فنی به تیم ملی کمک می کنند. به‌ویژه اینکه برخی از آنها در مسابقاتی که انجام دادند، سطح و کیفیت چشم‌گیری را از خود ارائه کردند.

وی از افراد مسئول خواست تا در دوره های بعدی توجه بیشتری به تیم شده و برنامه ریزی بهتری صورت گیرد. وی تاکید کرد که باید به فکر هوادارانی بود که تشنه پیروزی هستند تا این تیم در رقابت های مختلف بین المللی نتایج خوبی کسب کند و روحیه از دست رفته را به تیم و هواداران بازگرداند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر