گری‌نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، به اخراج اوله گنار سولسشر از این تیم واکنش نشان داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته مقابل تیم پایین جدولی واتفورد با نتیجه 4-1 شکست خورد تا این تیم علاوه بر ثبت یک باخت فاجعه بار دیگر، به رتبه هفتم جدول لیگ برتر انگلیس نیز سقوط کرده باشد؛ موضوعی که نهایتاً صبر سران این باشگاه را به پایان رساند و ساعاتی پیش منچستریونایتد رسما خبر از برکناری سرمربی نروژی داد.

اما گری‌نویل اسطوره باشگاه منچستریونایتد واکنش جالب و متفاوتی نسبت به اخراج سولسشر داشته است. او در توئیتر خود نوشت: "متشکرم اوله، تو باعث افتخار باشگاه شدی. در دوماه گذشته شرایط سخت بود اما قبل از آن توانستی که روحیه باشگاه را برگردانی."

کاپیتان سابق شیاطین سرخ همچنین در گفتگو با اسکای اسپورتس در این رابطه گفت: "اوله نهایتاً با ناراحتی به این دوران فکر خواهد کرد اما او باید به کاری که در دو یا سه سال اول انجام داد افتخار کند. باشگاه در پایان دوران ژوزه مورینیو در یک وضعیت تاریک قرار داشت. اکنون چند جوان خوب در رختکن حضور دارند که فقط نمی توانند عملکرد مناسبی از خود ارائه دهند.

 

از طرفی اوله نمی تواند شکایتی هم داشته باشد چرا که سه سال به او فرصت داشته شد و در نقل و انتقالات نیز از وی حمایت گردید. او از این واقعیت که نتوانست در این فصل موفق شود ناامید خواهد شد. او انتظارات خیلی بیشتری داشت و همه ما نیز انتظارات‌مان بیش از این بود. با این حال فقط او و بازیکنان متوجه خواهند شد که در چند ماه گذشته چه اشتباهاتی رخ داده است."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر