منچسترسیتی با ارائه یک نمایش کاملاً برتر موفق شد با سه گل اورتون را شکست دهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان اورتون بود که در پایان این بازی با نتیجه 3-0 به سود شاگردان پپ گواردیولا پایان یافت.

مطابق انتظار منچسترسیتی کار را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقیقه 7 به گل اول دست پیدا کند اما ضربه کول پالمر با فاصله بسیار کم از کنار دروازه به اورتون بیرون رفت.

در دقیقه 11 منچسترسیتی یک فرصت دیگر را از دست داد. جایی که ارسال رحیم استرلینگ به روی دروازه با ضربه سر فیل فودن همراه شد اما توپ با اختلاف نسبتاً کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 28 منچسترسیتی در دو مرحله فرصت داشت دروازه اورتون را باز کند. در ابتدا جردن پیکفورد در مصرفی تک به تک ضربه برناردو سیلوا را مهار کرد، توپ برگشتی به ایلکای گوندوگان رسید اما ضربه سر این بازیکن نیز بعد از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 30 ضربه آرام اما دقیق کول پالمر در آستانه ورود به دروازه اورتون قرار داشت اما جردن پیکفورد با یک واکنش خوب آن را دفع کرد. توپ برگشتی به رحیم استرلینگ رسید اما ضربه این بازیکن نیز توسط پیکفورد مهار شد.

چند دقیقه بعد منچستر سیتی به یک ضربه پنالتی دست یافت. خطای مایکل کین روی رحیم استرلینگ باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد اما بعد از بازبینی صحنه این تصمیم تغییر کرد و پنالتی سیتی  پس گرفته شد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد منچسترسیتی توانست گل برتری را به ثمر برساند. پاس فوق العاده ژائو کانسلو برای رحیم استرلینگ با ضربه تمام کننده این ستاره انگلیسی همراه شد تا نیمه اول با نتیجه 1-0 تمام شود.

منچسترسیتی نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 55 فاصله را به دو گل افزایش دهد. شوت از راه دور و استثنایی رودری به گوشه دروازه اورتون رفت تا نتیجه 2-0 شود‌.

در دقیقه 78 رحیم استرلینگ می‌توانست گل دوم خود و سوم منچسترسیتی را به ثمر برساند اما او در دهانه دروازه به شکلی عجیب یک فرصت فوق العاده را از دست داد.

در دقیقه 86 ضربه کول پالمر به شکل تصادفی در دهانه دروازه به برناردو سیلوا رسید و این بازیکن نیز به راحتی دروازه اورتون را باز کرد تا بازی با نتیجه 3-0 تمام شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر