کاپیتان اسپانیول پس از دربی کاتالونیا به شدت علیه داوری بازی عصبانی بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بارسلونا موفق شد در اولین بازی تحت مربیگری ژاوی با یک گل بر اسپانیول در دربی کاتالونیا پیروز شود. دیداری که سه امتیازش بسیار حیاتی بود و بارسا دو نیمه کاملا متفاوت هم داشت.

آبی اناری ها در نیمه نخست تیم برتر میدان بودند ولی در نیمه دوم شاهد برتری محسوس اسپانیول بودیم و در 10 دقیقه پایانی میهمان شانس های خوبی هم برای به تساوی کشاندن بازی داشت که نتوانست استفاده کند.

 

تک گل بارسا را ممفیس دیپای روی یک پنالتی مشکوک به ثمر رساند که اعتراض شدید بازیکنان اسپانیول را در پی داشت. رائول دی توماس ستاره اسپانیول این پنالتی را به شوخی تعبیر کرد و روفته مدیر ورزشی اسپانیول نیز گفت که داستان حق کشی اسپانیول در نوکمپ موضوعی تکراری شده است.

داوید لوپز کاپیتان اسپانیول نیز معتقد بود که صحنه سرنگون شدن دیپای بسیار مشکوک بود و نمی توانست پنالتی باشد. او به خبرنگاران گفت:« پنالتی که مسلما درست نبود و بارها اینجا حق ما ضایع شده و این یک داستان تکراری است. همینجا در نوکمپ سرخیو بوسکتس انگشتش را در چشم من فرو کرد ولی پنالتی نگرفتند.

یک بار ژاوی غش کرد و خودش را به زمین زد ولی داور برای بارسا پنالتی گرفت در حالی که بائنا(بازیکن اسپانیول) اصلا به ژاوی برخورد نکرده بود. عصبانی هستیم چون این باشگاه و هوادارانش شایسته احترام بیشتری هستند. واضح است که برابر این بی عدالتی نمی توانیم ساکت باشیم.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر