یوردی آلبا، مدافع باتجربه بارسلونا مدعی شد بازیکنان این تیم مقابل بنفیکا به دنبال اثبات خود هستند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیدار رفت در پرتغال با سه گل مغلوب بنفیکا شد و حالا با حضور ژاوی روی نیمکت، بازیکنان این تیم به دنبال جبران نتیجه سنگین دور رفت هستند. یوردی آلبا، مدافع اسپانیایی بارسلونا در نشست خبری این دیدار، تقابل با بنفیکا را مانند یک فینال تصور کرده و تاکید بارسا به دنبال کسب جواز صعود به دور بعد لیگ قهرمانان است.

یوردی آلبا گفت: "امیدوارم شرایط بنفیکا مانند بازی رفت باشد. این تیمی هستند که به خوبی قادر به واکنش نشان داده بوده، اما بازیکنان باکیفیتی مانند ژائو ماریو، داروین، گریمالدو نیز در اختیاز دارند. آنها به خوبی می دانند که باید چه سبکی را پیاده کنند و مطمئنا این همین کار را انجام خواهد داد. پس مسابقه فردا شب خیلی سخت خواهد بود.

دیدار فردا برای ما مانند یک فینال است،  اما باید مثبت اندیش باشیم. فضا حاکم بر تیم و نگرش بازیکنان خوب است، ما نیز باید مثبت فکر کرده و سناریوهای دیگر را در نظر نگیریم. ما می دانیم که سه روز پیش همه چیز تیره و تاریک دیده می شد و حالا حضور در دور دوم به خودمان بستگی دارد. ما تلاش کرده و می خواهیم نشان می دهیم که می توانیم از این گروه به دور بعدی صعود کنیم.

 

این هدف سرمربی و همه بازیکنان بارسلونا است. کسب برتری در دربی اعتماد به نفس زیادی به تیم داد و البته ما مستحق کسب پیروزی بودیم. درست است که در 15 الی 20 دقیقه آخر  شرایط بیش از حد لازم دشوار بود، اما تیم در کل خیلی خوب ظاهر شد. اعتماد به نفس ما بالا رفته و دیدار فردا شب را مانند یک فینال می دانیم. فکر می کنم ما شایسته شکست با سه گل در دور رفت مقابل بنفیکا نبودیم و حالا باید خودمان را ثابت کنیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر