توماس توخل، سرمربی چلسی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر یوونتوس، درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا یعنی چلسی در حالی فردا شب میزبان یوونتوس خواهد بود که در مسابقه رفت مقابل این تیم شکست خورد و حالا شرایط به گونه ای رقم خورده که شاگردان توماس توخل برای صعود به عنوان صدرنشین ملزم به پیروزی با اختلاف بیش از دو گل برابر بیانکونری هستند. البته این موضوع به بازی آخر دو تیم نیز بستگی خواهد داشت.

یکی از ابهامات بزرگ مسابقه فردا شب به روملو لوکاکو برمی‌گردد. ستاره بلژیکی در تمرینات چلسی حضور داشته اما حضور او مقابل یووه در هاله ای از ابهام است. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر یووه گفت: "در مورد لوکاکو هنوز مطمئن نیستم. او در تمرین دیروز خوب به نظر می‌رسید اما در عین حال باید ببینیم که چه واکنشی دارد. ما با پزشکان تیم در این باره صحبت خواهیم کرد و شاید نهایتاً بتوانیم 20 بازیکن را در لیست قرار دهیم. در واقع اگر قرار به حضور او باشد ممکن است این اتفاق در لحظه آخر رخ دهد."

شرایط صعود به مرحله بعد: "ما نمی‌خواهیم صعود خود به مرحله بعد را به خطر بیندازیم و با تمام توان به میدان خواهیم رفت. با این حال تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی و نهایتاً صدرشینی انجام خواهیم داد."

اخراج اوله گنار سولسشر از منچستریونایتد: "ما به منچستریونایتد فکر نمی‌کنیم زیرا درگیر بازی یوونتوس هستیم و در مورد تصمیمات سایر باشگاه ها در مورد مربی‌های‌شان نظری ندارم.

حضور احتمالی رومن آبراموویچ در استمفورد بریج: "باید بگویم من نمی دانم که او فردا اینجا خواهد بود یا نه. اولین و مهمترین چیز این است که او یک طرفدار فوتبال به‌حساب می‌آید و عاشق بازی و جزئیات آن است. او می خواهد بداند که چه خبر است و ما هم وی را در جریان قرار خواهیم داد. چه با حضور مالک و چه در غیر این صورت ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. به هر حال اگر در اینجا حضور داشته باشد این مسئله را تماشا خواهد کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر