ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، می گوید آنها کار دشواری مقابل چلسی پیش رو خواهند داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حالی فردا شب یک دیدار بسیار جذاب را مقابل چلسی برگزار خواهد کرد که پیش از این صعود شاگردان ماسیمیلیانو آلگری به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده و این بازی تنها از حیث صدرنشینی برای آنها اهمیت دارد. در واقع آبی ها برای صدرنشینی نیازمند پیروزی با فاصله بیش از دو گل برابر یوونتوس هستند که کار دشواری محسوب می شود. البته این مسئله به مسابقه آخر دو تیم نیز بستگی دارد.

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر چلسی گفت: " حضور در این مسابقات عالی است. همچنین بازی کردن مقابل چلسی در استمفوردبریج نیز اتفاق خوبی محسوب می‌شود. ما باید محکم باشیم زیرا آنها کیفیت بالایی دارند و در ضد حملات نیز خطرناک هستند. ما باید آرام بمانیم و از تکنیک خود استفاده کنیم که می تواند تفاوت را ایجاد کند. بازی سختی است.

 

قهرمانی در لیگ قهرمانان رویایی است که همه دارند، ما سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و ببینیم که شرایط چگونه پیش می رود، ما باید بازی به بازی پیشرفت کنیم."

تفاوت شرایط یووه در سری‌آ و لیگ قهرمانان اروپا: "بازی های لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است. شاید فضای بیشتری برای ضدحملات داشته باشیم، بازیکنان سریعی مانند کیه‌زا و موراتا داریم. ما مقابل باشگاه‌های کوچک‌تر فضای زیادی نداریم، باید راهی متفاوت برای گلزنی پیدا کنیم و اینجاست که باید پیشرفت کنیم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر