ستاره 24 ساله پرتغالی معتقد است دلیل منتفی شدن انتقالش به بارسا مصدومیت بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رناتو سانچز پس از دورانی ناموفق در بایرن مونیخ و سوانسی در نهایت توانست برای لیل خوش بدرخشد و یکی از عوامل قهرمانی فصل گذشته این تیم بود. رناتو در یورو 2020 نیز توانست برای پرتغال بازی کند.

در نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا و لیورپول به عنوان باشگاه های خواهان رناتو نام برده می شد اما در نهایت او در لیل ماندنی شد. رسانه های اسپانیایی عنوان کرده بودند که رونالد کومان سرمربی وقت بارسا شخصا مانع جذب رناتو شده اما ستاره پرتغالی نظر دیگری دارد.

 

رناتو در این رابطه گفت:« اگر مصدوم نشده بودم، الان برای بارسا بازی می کردم. بارسا و لیل به توافق نهایی رسیده بودند و همه چیز تمام شده بود. مصدومیت اتفاقی شوکه کننده برایم بود ولی فوتبال همین است و باید با پستی بلندی هایش کنار آمد. وقتی مصدوم شدم، دیگر به پیشنهادات فکر نکردم و تمرکز را روی ریکاوری گذاشتم.»

رناتو در مورد ناکامی اش در بایرن گفت:« سال 2016 که به بایرن رفتم، آماده چنین انتقال بزرگی نبودم. بایرن برایم بسیار بزرگ بود و نتوانستم پاسخ انتظارات را بدهم. الان اما شرایط فرق می کند و می توانم برای هر باشگاه بزرگی از جمله بایرن بازی کنم و خوش بدرخشم.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر