برای سومین هفته متوالی شاگردان مازیار زارع موفق شدند تا با کسب 3 امتیاز کامل از میدان مسابقه خارج شوند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که هفته گذشته با برتری مقابل شهرداری آستارا توانسته بود به صدر جدول لیگ یک صعود کند، حالا به دنبال حفظ روند صدرنشینی خود نیز بود؛ شاگردان زارع در هفته ششم لیگ یک امروز در خانه از مس شهربابک میزبانی می‌کردند، حریفی که در سه دیدار گذشته خود توانسته بود بدون شکست و با کسب 7 امتیاز از میدان خارج شود و شاگردان رضایی در انزلی به دنبال رسیدن به یکقدمی صدر جدول بودند.

ملوان بازی را در خانه خود بهتر از حریفش آغاز کرد، اما خط دفاعی مستحکم شهربابک اجازه نداد تا حملات شاگردان مازیار زارع به ثمر بنشیند و در مقابل نیز خط دفاعی ملوان که در 6 مسابقه گذشته فصل جدید لیگ یک تنها 1 گل دریافت کرده بود، به خوبی راه نفوذ مسی‌ها را بسته بود؛ عملکرد خوب مدافعان دو تیم باعث شد تا نیمه نخست بدون این‌که توپی از خط دروازه‌ها بگذرد، با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم، سفیدپوشان ملوان بازی را به مانند نیمه نخست تهاجمی آغاز کردند و خیلی زود این‌بار خط دفاعی مس به اشتباه افتاد و با سرنگونی مهاجم ملوان، داور مسابقه نقطه پنالتی را در دقیقه 47 نشان داد؛ پنالتی که البته به شدت مورد اعتراض کادرفنی مس شهربابک بود، با این‌ حمید کاظمی باتجربه توانست ضربه پنالتی به دست آمده را به سود تیمش به گل تبدیل کند تا شاگردان مازیار زارع به پنجمین پیروزی خود در فصل جدید لیگ یک نزدیک‌تر شوند.

بعد از گل زودهنگام ملوان در نیمه دوم، تیم میزبان به دنبال مدیریت بازی بود و از آن‌سو بازیکنان مس شهربابک نمی‌خواستند بعد از 3 بازی متوالی شکست‌ناپذیری مقابل ملوان در انزلی مغلوب شوند؛ با این‌حال نمایش خوب و کم‌نقص شاگردان مازیار زارع، مسی‌ها را در گلزنی ناکام گذاشت تا ملوانی‌ها سومین پیروزی متوالی خود و هم‌چنین تداوم صدرنشینی‌شان را در انزلی جشن بگیرند. در لحظات پایانی بازی میلاد شعبانلو هافبک مس با کارت قرمز داور بازی مواجه شد و از زمین بازی اخراج شد تا مسی‌ها بازی را 10 نفره به پایان ببرند.

با پیروزی به دست آمده، حالا ملوان در پایان هفته هفتم لیگ یک با 17 امتیاز صدرنشین باقی ماند؛ مس شهربابک هم که با شکست امروز شمار امتیازهایش رو عدد 10 باقی ماند، جایگاه پنجم جدول را از دست داد و سه پله در جدول نسبت به هفته گذشته سقوط کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر