رامین رضاییان پس از اینکه عکسی جالب با پیانو منتشر کرد با انتشار ویدئویی ثابت کرد فقط برای عکس گرفتن پشت پیانو نشسته.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان یکی از با دوام ترین بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان قطر بوده که پس از بازی در جام جهانی در تیم‌های مختلف قطری چرخیده و حالا چهارمین فصل حضورش در قطر را با تیم السیلیه سپری می‌کند.

رامین با اینکه دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود و از تب و تاب لیگ ایران هم دور است اما هر ازچندگاهی سوژه اول شبکه‌های اجتماعی می‌شود و همه دوباره از مدافع راست سابق ایران که در جام جهانی روسیه هم بازی کرده بود، صحبت می‌کنند.

رامین تنها پس از گذشت چند روز از چالش جوانی‌ با زدن ریش‌هایش که سر و صدای زیادی به پا کرده بود، با عکسی پشت پیانو برگشت و توجهات را به خود جلب کرد. رامین در کپشن پستش نوشته: "آهنگ زندگی‌تان را خودتان با تمام وجود و حس بنوازید".

استایل او پشت پیانو و چشم‌های بسته‌اش باعث شد خیلی‌ها از او تقاضای نواختن داشته باشند تا رامین را در جایگاه متفاوتی ببینند. رضاییان هم پس از چند ساعت ویدئویی از خود منتشر کرد که در حال نواختن قطعه "بلا چاو" با کیبورد بود و نشان داد نواختن هم بلد است و آن عکس صرفا تزئینی نبوده. شاید با آموزش بیشتر در آینده قطعه‌های نواخته شده دیگری از رامین ببینیم یا حتی به جای خوشحالی رونالدویی او شاهد شادی به سبک نوازندگی پیانو از او در زمین باشیم.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر