یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد با توجه به شرایط موجود، این تیم مقابل دینامو کیف خوب بازی کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در شرایطی موفق به کسب پیروزی 1-2 در خانه دینامو کیف و مسجل ساختن صدرنشینی خود در مرحله گروهی شد که هفت بازیکن خود را به علت قرار داشتن در شرایط قرنطینه در اختیار نداشت. یولیان ناگلزمان در پایان این دیدار اذعان داشت راه درازی پیش روی تیمش قرار دارد، اما عملکرد بایرن در دیدار امشب خوب بوده است.

یولیان ناگلزمان گفت: "با توجه به شرایط مسابقه، وضعیت تیم و به اضافه اینکه لوکاس هرناندز نیز به دلیل مصدومیت مجبور شد میدان را ترک کند، فکر می کنم به شایستگی موفق به کسب پیروزی مقابل دینامو کیف شدیم. البته موقعیت های دیگری هم داشتیم که در ارسال پاس آخر خوب عمل نکرده و با بدشانسی هم دروازه ما باز شد، اما در کل عملکرد بایرن مونیخ در مسابقه امشب خوب بود.

دینامو کیف کیف شش یا هفت بار توپ را از زمین خود به زمین ما انتقال داد و در این صحنه ها می توانستیم بهتر دفاع کنیم. ما باید در این شرایط بهتر عمل کنیم، هنوز راه زیادی در پیش داریم و در نهایت باید ثبات بیشتری داشته باشیم، زیرا در طول مسابقه صحنه های زیادی وجود داشت که در آن حریف می توانست به گل برسد.

 

همچنین در صحنه ای که دینامو کیف موفق شد به تنها گل خود در این دیدار دست پیدا کند نیز می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم، اما با توجه به شرایط فعلی، رخ دادن این اتفاقات اشکالی نداشت.

شایعات اخیر در مورد واکسینه شدن بازیکنانی چون سرژ گنابری و جمال موسیالا؟ البته من هنوز نمی توانم چنین اخباری را تایید کنم، اما می توانم بگویم که کادر پزشکی باشگاه بایرن مونیح همیشه با بازیکنان در ارتباط است. اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد به مثابه اولین قدم برای این بازیکنان است و من نیز قطعا از شنیدن این خبر خوشحال خواهم شد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر