ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی میلان، می گوید این تیم برابر اتلتیکو مادرید فقط به پیروزی فکر می‌کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم دوم جدول رده بندی رقابت های سری آ در چهار مسابقه اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک امتیاز کسب کرده و حالا شرایط به گونه ای است که میلان در صورت عدم پیروزی مقابل اتلتیکومادرید در مسابقه فردا شب، با چمپیونزلیگ وداع خواهد کرد. در واقع روسونری باید مقابل اتلتیکو و بعد از آن لیورپول به پیروزی برسد و امیدوار باشد که تیم اسپانیایی در مسابقه آخر خود نتواند پورتو را شکست دهد.

ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی میلان، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر اتلتیکو مادرید گفت: "این بازی می‌تواند برای آینده مهم باشد، ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم برابر همه بازی کنیم، تنها هدف ما پیروزی در بازی فردا است. این یک بازی حیاتی برای همه ما است.  ما باید یک قدم دیگر برداریم که به معنای پیروزی است."

 

تونالی در ادامه گفت: "هر تیمی از ما تجربه بیشتری دارد. برخی از ما برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم. اتلتیکو مادرید در بازی رفت بسیار باهوش بود مخصوصاً در مورد کارت‌های زردی که فرانک کسیه دریافت کرد؛ اینجاست که باید پیشرفت کنیم. ما مقابل لیورپول پیش افتادیم اما برخی فاکتورها بازی را عوض کرد. ما از نظر داوری هم خوش‌شانس بودیم اما در فوتبال چنین مسائلی اتفاق می افتاد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر