مدافع ذوبی ها در مصاحبه ای با خبرنگار ورزش سه درباره اهمیت سه امتیاز دیدار پیش روی این تیم برابر فولاد به صحبت پرداخت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آرمان قاسمی، مدافع ذوب آهن که در بازی با پدیده ضربه ای دیدنی تا مرز فروپاشی دروازه حریف پیش رفته بود درباره بازی های شاگردان تارتار و داوری ها در آستانه بازی با حریف اهوازی گفت: در بازی با پیکان کمترین حق ما مساوی بود. مسابقه ای که داور پنالتی ما را گرفت اما در یک تصمیم عجیب آن را برگرداند. بعد از آن بازی و دیدار برابر پدیده، حالا باید مقابل فولاد به میدان برویم. دیداری که در آن محکوم به برد هستیم و قطعا کار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت. مساوی در این مسابقه نه به درد ذوب آهن که می خواهد به رتبه های بالاتر جدول برسد می خورد و نه به درد فولاد خوزستان که به دنبال جدا شدن از پایین جدول است. 

قاسمی که فصل گذشته یکی از مدافعان گلزن لیگ بیستم لقب گرفت در بازی با پدیده این شانس را داشت که اولین گل خودش را برای ذوب آهن به ثمر برساند درخصوص شرایط تیم تارتار گفت: خوشبختانه در همه بازی ها و حتی بازی با پیکان که بازنده شدیم، از نظر خلق موقعیت شرایط مان هر بازی بهتر می شود. در بازی با پدیده هم کمی بازیکنان استرس بازی پیکان را داشتند و دیدید که چند موقعیت گل داشتیم و حتی ضربه خود من هم گل نشد و به تیرک هم زدیم. 

مدافع ذوب‌آهن با تاکید بر اینکه هدف همه آنها موفقیت این تیم در لیگ بیست و یکم است، گفت: هدف گذاری ذوب‌آهن امسال حضور در جمع مدعیان است و برای رسیدن به آن تلاش می کند و به همین خاطر در بازی با فولاد و بازی های بعدی تنها به برد فکر می کنیم. 

وی ادامه داد: بازی دشواری با فولاد داریم که تغییر و تحولاتی در این تیم انجام گرفته اما در این بازی خانگی فقط سه امتیاز را می خواهیم. این سه امتیاز مهم است که با عبور از فولاد می توانیم هم به چهار تیم بالای جدول برسیم و هم اینکه به یک روند ثابت در ادامه لیگ برسیم. 

قاسمی گفت: فولاد تیم خوب و بزرگی است که فصل گذشته هم به قهرمانی جام حذفی رسیده و بازیکنان با کیفیتی دارد. هدفگذاری ما مشخص است اما هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و بازی به بازی جلو می رویم تا برنده از زمین خارج شویم. باید این روند خوب امتیاز گیری ما بهتر شون چون در ادامه با تیم هایی بازی داریم که به دنبال امتیاز هستند مثل همین فولاد و آلومینیوم که بازی بعد ما با آنها در اراک است و الان هم جزو صدرنشینان هستند. 

مدافع ذوب آهن در پایان گفت: ذوب آهن با اینکه تقریبا 95 درصد ترکیب اصلی آن تغییر کرده اما از نظر عملکرد تیمی کار را تا به اینجا خوب پیش برده است. به هماهنگی بیشتری نیاز داریم و قطعا رفته رفته ذوب آهن بیشتر در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار خواهد گرفت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر