یاسین سلمانی بازیکن تیم سپاهان و تیم های امید و تیم ملی قصد تمدید قرارداد خود با تیم سپاهان را ندارد و به نظر می رسد در پایان فصل راهی یک تیم اروپایی خواهد شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی در تیم ملی جوانان و در بازی های مقدماتی جام ملت ها در دوران مربیگری سیروس پورموسوی چهره شد. او بعد از ارایه بازی های خوب برای تیم ملی جوانان رفته رفته به لیست 18 نفره سپاهان راه پیدا کرد اما در زمان مربیگری امیر قلعه نویی شانس زیادی برای همراهی این تیم پیدا نکرد اما با آمدن محرم نوید کیا شرایط برای این بازیکن جوان گرگانی عوض شد. یاسین به لطف اینکه فصل گذشته یکی از تعویضی های خوب لیگ برتر بود به اردوی تیم ملی هم دعوت شد. اگر چه یاسین برای بازی در تیم اسکوچیچ هنوز فرصتی به دست نیاورده است اما در این شرایط سنی بر تن کردن پیراهن تیم ملی و قرار گرفتن در مسیر صعود به جام جهانی یک افتخار بزرگ است. 

اما یاسین سلمانی برای ادامه مسیر خود یک تصمیم جالب گرفته است. تصمیمی شبیه سردار آزمون که بازیکن هم استانی او بشمار می رود. حضور در یک تیم اروپایی در حالی که هنوز در لیگ برتر تبدیل به بازیکن ثابتی نشده است. اگر به یاد داشته باشید سردار آزمون هم در تیم سپاهان بود که راهی تیم روبین کازان شد. در آن برهه از زمان سرمربی تیم سپاهان امیر قلعه نویی بود و طبیعتا از آنجایی که برای نتیجه گیری تحت فشار هواداران بود خیلی نمی توانست به جوان ها بازی دهد. نمایش خوب سردار در تیم اکبر محمدی موجب شد تا باشگاه روسی سردار آزمون را دعوت به حضور در فوتبال این کشور کند در حالی که سردار مثل اینروزهای یاسین سلمانی جایگاه ثابتی در تیم باشگاهی اش نداشت. از این نظر یاسین سلمانی گام ها جلوتر از سردار آزمون است چرا که او در سپاهان بازی می کند. 

سردار در ادامه مسیر آنقدر برای تیم روبین کازان خوب کار کرد که اکنون 8 سال از حضور او در فوتبال روسیه سپری شده  و او در سه فصل اخیر به همراه زنیت قهرمان لیگ برتر روسیه شده است. سردار به لطف همین عملکرد در تیم ملی هم سال هاست به یک بازیکن ثابت و تاثیر گذار تبدیل شده است. سردار آزمون هم در اردوی های ابتدایی حضور در تیم ملی بازی نمی کرد و حتی خط هم خورد. حالا یاسین سلمانی می خواهد درست راهی را برود که سردار رفته است. او به لطف ارایه بازی های خوب برای تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها و هم چنین نمایش خوب در ترکیب تیم امید در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا با پیشنهادات خوبی از سوی تیم های اروپایی مواجه شده است و به نظر می رسد یاسین پیش از آنکه در لیگ برتر ایران چهره شود لیگ برتر را ترک خواهد کرد. مقصد بعدی او کدام تیم است؟ اکنون مشخص نیست اما به طور حتم با توجه به عدم تمایل برای تمدید قرارداد خود با سپاهان برنامه اش جدایی از این تیم و ادامه فوتبال در آنسوی مرزهاست. هافبک دفاعی ای که هم در سپاهان و هم در تیم های جوانان و امید نشان داد با گلزنی میانه خوبی دارد و این برای هافبک دفاعی یک حسن وِیژه است

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر