مربی گل گهر می گوید که آنها در دیدار برابر استقلال، از مهاجم جوان و گابنی تیمشان انتظار معجزه ندارند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیابی مربی گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: به تیم خوب و بزرگ استقلال خوش آمد می گویم. ما برای بازی فردا آماده می شویم. تمهیدات لازم انجام شده و کاملا به این مسئله اشراف داریم که با چه تیمی بازی داریم. یک تیم بزرگ، پرمهره، فنی و دارای مدیریت قوی و با بازیکنان بزرگ حریف ماست. فیلم های زیادی از بازی های گذشته این تیم را دیده ایم، تحلیل ها و آنالیز لازم را انجام داده ایم. تمریناتی را بر همین مبنا زیر نظر آقای قلعه‌نویی طراحی شده است. 

وی افزود: همیشه بازی هایی که تیم های قلعه نویی و استقلال داشته اند، بازی های خیلی جذاب و پر از مسائل فنی و تاکتیکی بوده که برای تماشاگران نیز جذاب بوده است. ان شالله فردا نیز از این قاعده مستثنی نیست. انتظار داریم فردا یک بازی خیلی خوب، فنی و تاکتیکی برابر استقلال داشته باشیم. برای این دیدار کاملا آماده ایم. یک جمله خیلی معروف در فوتبال است و من آرزو می‌کنیم برنده دیدار فردا داوران خوب بازی باشند و عدالت لازم در این بازی حاکم باشد.

سرآسیابی ادامه داد: نکته خیلی مهمی که وجود دارد این است که باید در رابطه با مسائل روز صحبت کنیم. قطعا و یقینا داوران خیلی خوب، با کیفیت، سطح بالا، با شخصیت و سالمی داریم و برای ارتقای سطح داوری کشور و کم شدن اشتباهات داوری باید به تکنولوژی روز مجهز شویم. فوتبال ایران باید به آن سمت برود و البته حتما تمهیداتی اندیشیده شده اما باید سرعت این کار باید بیشتر شود. صحبت VAR در فوتبال دنیا وجود دارد اما متأسفانه ما هنوز از تکنولوژی ارتباط رادیویی داوران با یکدیگر محروم هستیم و این قطعا به کیفیت داوری و کیفیت مدیریت بازی لطمه خواهد زد که ان شالله روز به روز به این مسائل مسلط تر شویم و فوتبال ما به سمتی برود که این مشکلات کوچک را نداشته باشد.

مربی گل گهر در مورد آمادگی بازیکنان این تیم و حضور مهاجم اهل گابن نیز گفت: برای بازی کاملا آماده هستیم. تمرینات خوبی داشتیم. چه از لحاظ ریکاوری بازی با صنعت نفت و چه آمادگی برای بازی مهم فردا که دیدار مهم و سختی است. در رابطه با اریک باگناما باید بگویم او بازیکن جوانی است که به ما اضافه شده است. او برای جا افتادن و ورود به سیستم فوتبال ایران و درک فوتبال گل گهر، نیاز به زمان دارد. 

ان شالله مانند همه خریدها و انتخاب های خوب خارجی که در گذشته از قلعه نویی دیده ایم، این بازیکن نیز در همان مسیر و همان کانال شرایط خیلی خوبی در ادامه برای گل گهر و فوتبال ایران رقم بزند. اما ما برای بازی فردا و یا دیدارهای آینده از او انتظار معجزه را نداریم. او بازیکن باکیفیت و جوانی است که ان شالله در ادامه به تیم کمک زیادی خواهد کرد.

وی در خصوص غایبان تیمش و اینکه قلعه‌نویی چند بازیکن تیمش را کنار گذاشته است گفت: قلعه‌نویی همیشه برای تیمهایش چارچوب داشته و برمبنای اصول پیش رفته است. اینها مسائل مدیریتی ساده است و او صلاح دانسته چند بازیکن را برای بازی فردا در اختیار نداشته باشیم ولی بازیکنان جوان و با تجربه و با کیفیت دیگری داریم که از هر نظر بازیکنان بزرگی محسوب می‌شوند. بازیکنان غایب چه از لحاظ شخصیت فوتبالی و چه ار لحاظ فنی بازیکنان بزرگ و خوبی هستند و قطعا در ادامه مسیر تدبیری اندیشیده خواهد شد که این بازیکنان به تیم اضافه شوند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر