اولین جلسه کمیته فدراسیون های AFC بعد از اینکه میرشاد ماجدی رییس کمیته جوانان به عضویت این کمیته درآمد روز 7 دسامبر و به صورت وبینار برگزار می شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در این کمیته پیشنهادات مهم و مطرح از سوی فدراسیون های عضو مطرح و در مورد آن تصمیم گیری می شود. یکی از پیشنهادات مهمی که فدراسیون فوتبال ایران در هفته های اخیر روی آن تاکید داشته برگزاری مسابقات امیدهای آسیا در روزهای فیفا است که این پیشنهاد از سوی مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران مطرح شد و به نظر می رسد در این نشست میرشاد ماجدی پیگیر این طرح خواهد بود. البته رییس کمیته جوانان که به تازگی پروژه استعداد یابی برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان را به صورت جامع برای اولین بار در فوتبال ایران پیاده کرد حتما ایده های جدیدی برای طرح در نشست این کمیته دارد. 

پیش تر ابراهیم شکوری عضو این کمیته بود که امروز با اعلام رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جای خود را به میرشاد ماجدی داد. 

رییس کمیته جوانان امیدوار است با حضور در این نشست و نشست های بعدی آورده ای برای فوتبال ایران داشته باشد. برگزاری مسابقات امیدها در روزهای فیفا می تواند یکی از بهترین دستاوردها باشد به این خاطر که منجر به پایان تنش میان باشگاه ها و تیم امید در مسیر برگزاری تمرینات و هم چنین بازی های دوستانه خواهد شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر